Keskemmältä hammasta pitäisi tulla vahvempi signaali.
Kuvasta päätellen VR tyyppinen anturi niin jos anturin päässä on metalli nasta näkyvissä tulisi sen osua koko alaltaan hampaan päälle parhaan signaali vahvuuden saamiseksi.
Juu VR-anturi kyseessä.
Ei näy metalli nastaa mutta semmonen varmaan 8mm halkasijainen rinkula päässä.
Mahtaako anturi seota/ottaa häiriöö kun jos anturi keskellä hammasta niin hanpaiden pohjat on sen verran lähellä?
Paljonkohan noi lisut pyrkii aukeamaan korkeammilla kierroksilla? Eiköhän tolla kuitenkin saa koneen käyntiin ja tyhjäkäyntiasetukset kohdilleen.
Tuo on itselläkin ollut mielessä, mutta tarkotus testata tuota hihnapyörää ensin normi jakajasytkän kans niin näkee pysyykö muodossaan vai mitä tapahtuu ilman että anturi oksentaa jos levähtääkin hampaat.
1.5mm paksua matskua kuitenkin mutta sitä ei kyllä tiedä ennenkun koittaa.
Mutta vaikka ei kestäiskään niin ei olis iso tappio kun kustannukset oli suunnilleen 20min omaa aikaa ton jyrsintään.
E: Laskurilla katsoin että hammas painaa 0.5g ja 7800rpm 140mm kehällä siihen kohdistuisi 24N voima eli joku 2.4kg massaa vastaisi. Tuskin käytännössä ihan noin menee mutta ei pahalta kuulosta omasta mielestä?