Käynnin kannalta kampiakselin anturi on varmasti tärkein, joten kannattaa mennä volvon alkuperäisillä kiinnityksillä jos on mahdollista. Tai sitten joku hyväksi todettu aftermarket vaihtoehto.
Jos anturi ei ole yhteensopiva speeduinon kanssa tai anturin ilmarako vaihtelee huonon kiinnikkeen takia ei säätämisestä tule mitään
Eipä B21ET:ssä oikein ole alkuperäistä anturia mitä käyttää.
Megalle aikoinaan tein 24-1 triggerin kampuranpäähän ja sherryn anturille kiinnikkeen ja ne on toiminut reilu 10 vuotta.
Kierroslukumittarin toimintaa testasin eilen singnaali generaattorilla ja mittarin toimimattomuus UA4C:n kanssa viittaa liian heikkoon syöttöön.
Pitää tänään mitata scoopilla paljonko se vaatii p2p jännitettä toimiakseen 7000rpm.
Edelleen ihmetyttää mistä se boxi arvaa mittarille syötettävän singnaalin, kun sille ei softassa ole valintaa.

Piti tarkistaa tulokset vielä.
12.6V vielä sekoaa ennen 7k lukemaa, mutta 13V vaikuttais jo toimivan. Luulisin, että 13.5-14V olisi sopiva p2p output mittarille.
Jos en väärin muista, niin mittasin boksin outputista 6V p2p asennuksen yhteydessä.
Kokeilin vielä normaalia vaihtojännite mittausta @100Hz ja se näytti 6.5V, kun scooppi näytti 15.6V p2p.