kysäsempäs täällä.
Mulla on "vakiokorkorkuinen" 945 johon olen kuukaus sitten vaihtanut eteen:
- Iskarit
- Yläpäät (lautaset, kumit ja laakerit)
- kallistuksen vakaajat
- rt-päät sisä/ulko
-alapallonivelet
Tolpan ylälautaselle on tehty "taxi modaus", eli etummaisen kiinnityspultin irroitus ja lautasen kääbtö sisäänpäin. Camber muuttui tilanteesta 0,31/0,29 nykyiseen -0,51/-0,50.
Ongelma: etupää paukkuu aivan helvetisti kun esim. parkkipaikalta rullaa rotvallin reunan yli ja kääntää pyörät linkkuun. Jysähtää niin että korissa tuntuu.
- Yläpäät kasattu oikein ja huolellisesti rasvan kanssa
- Jouset eivät ota koriin/tolppaan kiinni
- Osat ovat motonetistä...
Ideoita? Minulta ne loppuu jo... Jos keula on tunkattuna ilmaan ja kääntelee rattia, yrittää iskarin mutterit pyöriä mukana iskarin varsineen ja "nytkyttävät" . Keula maassa eivät nytkytä/pauku, ellei auto liiku. Kaikki alustan nivelet edestä tarkistettu ja on ok.