Autoracing  KL-varaosat

Volvo 740 Ruumisvankkurista lauluauto + muuta tekemistä

  • 103 Vastauksia
  • 42240 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT rojektointia
« Vastaus #60 : 13.08.2015, 23:31:42 »
Hukkiksen ohjaus ennen kaasuläppää. Lambdat kestää ahtimen jälkeenkin ja jos niiden kierrettä tarkoitit niin m18x1,5.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT rojektointia
« Vastaus #61 : 18.08.2015, 00:16:20 »
Hukkiksen ohjaus ennen kaasuläppää. Lambdat kestää ahtimen jälkeenkin ja jos niiden kierrettä tarkoitit niin m18x1,5.

Juu ahtimessa onkin paikka näköjään ohjaukselle, täytyy vaan ostaa nippa ja tehdä kierre. Lambdan kierteet onkin jo mutta ahtimen kierre on vielä hukassa.

Nyt muuten hyvä kysymys, pitääkö hukkaportilta tulevan putken yhtyä ennen vai jälkeen lambdojen vai onko mitään merkitystä?

Sitten auto asiaa. Alotetaan nyt vaikka ensin mökkireissusta, ei päästy oikeelle ralliradalle koska se oli oikeen ralliauton säätö käytössä, no sen sijaan ajeltiin ihan muita pätkiä.



Pari kertaa karkas ojan puolelle ja nyt vaikka tossa on toi poliisi teippi niin poliisin kanssa ei oltu tekemisissä vaan se on vanhasta ulos ajosta joskus kun auto oli vielä tieliikenteessä.

Hyvin se toimi, seissy viimetalven jää ajoilta asti ja läks kun palmun alta käyntiin ei ollu etes akku tyhjentyny vaikka kenkäki ollu kiinni.

Täytyy kyllä sanoa että on kestäviä koneita, tuo on ostettu puol ilmasiks joskus vuos sitten talvi lintaks, tuo on 400tkm ajettu, sitä ei oo oikeistaan hirveesti edes huollettu ja se vaan kestää kaiken polkemisen. Koko talven se sai kenkää niin että pakosarja oli punahehkuna... Ja edelleen puksuttaa kun ei ois koskaa kenkää nähnykkää.

Sitten tuohon 740 jenkkikeulaan



Konehuone alkaa näyttämään jo ihan ok. Pakosarjan sain tehtyä, taino ei se valmiks ole, ahtimen laippa on vasta hepattuna kiinni kun täytyy saada se jotain vasten kun hitsaa ettei vetele. Myös pakosarjan puoli on vasta hepattuna kun pitää keksiä miten saan ton putken taiteiltua soikioks, tein varmaanki liian pienestä putkesta (43mm)  >:( No, toisaalta eikös pienessä putkessa ole virtaus nopeus isompi ja ehkä ahdin heräis aikasemmin? No jos tuo todetaan paskaks/ahdistavaks niin sitten kyllä ostan jostain valmiin hyvän tai teen uudestaan isommasta.



Ahtimen sijoitus onnistu mun mielestä hyvin, hukkis mahtuu olemaan ja kaikki pakosarjan pultit saa kiinni, DP:kin mahtuu menemään vaivatta. Ainoo että tuo jäi aika lähelle hihnakoppaa mutta teen siihen lämpöpellin väliin ettei koppa sula.



Ahtoputkeakin kerkisin vähän mallailla, kompuraa kääntämällä tuon sai ihan asiallisesti, tosin nyt ilmanottoon tulee jyrkkä mutka...

Mitä multa nyt puuttuu, ahtimen painenippa, ahtimen öljypaine banjo, öljypaine mittari, kaasua migiin että saa hitsaukset tehtyä loppuun, 30bar jäljellä  :-\

Mitä oon saanu nyt hommattua, rosterinen äänenvaimennin tupla ulostulolla baijerilaisesta muovi waunusta, Innovan laajakaista, Malpassin säädettävä b-paineen säädin, suuttimet on tulossa 630cc dekat jotka tosin vaatii vähän muutoksia bensatukkiin että sopii.

Mun pitää nyt varmaan ton bensapaineen säätimen kanssa hommata sit bensapaine mittari että saan säädettyä paineen suuttimille sopivaks (lienee 3bar?) Säätimessä ei ole mitään ylimäärästä nippaa mistä sais painetta mitattua mutta siihen varmaan saa jonkun ryöstökappaleen johon saa mittarin liitettyä. Siinä säätimessä on se nippa mikä vakiossakin että liitetään imusarjaan, sitten on bensatukin liitos ja syöttöpää ja tietysti se ruuvi jolla sitä säädetään.

No ehkä tää vielä tästä valmistuu...

Sitten 760 puolelle, tarjolla ois moottorin ohjaukseks Haltecin Sprint 500, johtosarjalla ja erillis puolilla, onko kellään kokemusta moisesta ohjauksesta?

-VinskiMo
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT rojektointia
« Vastaus #62 : 19.08.2015, 22:56:10 »
Joo-oh, nyt ois hitsaukset hitsailtu.



Alotettaisko nyt vaikka siitä että kaikki on menny lähes suunnitelmien mukaan paitsi tosta pakosarjasta tuli kyllä suoraan sanottuna paska. Lähdöille tein soikio holkit tänään ja ne istu päin persettä, no hypin siinä pakosarjan päällä ni sain lupsahtamaan miltein sinne nuo lähtevät putket mihin pitikin. Täytyy kyllä antaa itselle huonoa palautetta, tuon koko sarjan ois voinu tehä fiksumminkin, no tuo oli eka tekele, paljon tuli oppia mitä EI kannata tehä ainakaan seuraavaa sarjaa ajatellen.

Jos jollain nyt on hintaluokkaan 200e menevää ylös eteen pulssisarjaa 16 tappiseen niin vielä kerkeis myydä tännepäin ennenkun läjään ton tolla sarjalla.

Ei siinä on tuo varmasti ihan toimiva ja on pulssisarja ja jaettu hukkikselle astikkin mutta jonkin noi putkien lähdöt tuli niin outoihin kulmiin että varmasti ahdistaa, no tosin tuokin varmaan välttää mun teho tavoitteisiin (300hv).

Täytyy tuo hiekkapuhaltaa vielä sisältä ettei ahtimeen pääse mitään hitsaus jätteitä, huomioiden että nuo viimesimmät tehtiin kaasutta ydin täytteisellä langalla joka on suoraan sanottuna täyttä paskaa kaasuilla hitsaamisen jälkeen.



Downpipe sen sijaan onnistu erittäinkin hyvin ja maalailin sen samalla kuuman kesto matta mustalla millä turbon lähdönkin.



Myös toinen asia jossa onnistun miltei aina on nuo sähköt, no tietysti oon tehnyt niitä aikapaljon autoihin/mopoihin ja tietysti myös ammatilta sähkömies. Ja ehkä vielä jonain päivänä sähköinsinööri  :idiot2: Mitskut kytketty lukuun ottamatta öljypaineen piuhaa anturilel ja laajakaistan liitin on vielä irti kun ei ole DP:kään kiinni.



En tosiaan tienny että noita laajakaistojakin tarvii kalibroida, no piti ainakin innovate niin kyhäsin tommosen kalibrointi häkkyrän mistä saa suoraan syötön ohjausmoduulille ja tuossa on nappi ja vilkku ledi... Ja vielä ebayn 80 sentin jännite näyttökin.

No nyt puuttuu sit enään se ahtimen öljysyötön banjo ja kasaamista... Paljon. Niin ja suuttimet pitäis olla postitettuna mutta ei ole seuranta numeroa kuulunut vaikka oon sitä kysellyt, kuulemma maanantaina viety postiin joten pitäis kohta jo olla täälä. Postiennakkona osa ja tilille maksoin 30e ennakkoon jo, toivottavasti ne vielä ilmestyy lunastettavaks  ;D

Niin joo ja tiivisteet on tehty nyt 1.5mm kupari levystä ahtimelle ja ahtimen lähdölle, kaitpa se kestää, ainakin pakosarjassa ennenkin kestäny.

Huhhuh, näyttää siltä että tän saa vielä lähiaikoina kasaankin!

-VinskiMo
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT rojektointia
« Vastaus #63 : 20.08.2015, 23:41:50 »
Dodiin. Auto hommat edisty vähän, tosin nyt hitaammin kun koulut alko ja sielä joutuu päivät olemaan.



Pakosatsi ja bensatukki sai vähän väriä niskaan, pakosarjassa 550 astetta kestävä chevyn lohkomaali, sattu olemaan joku melkein tukossa oleva purkki, voi olla että tuon päälle vedän vielä kuumakesto mustan. Bensatukissa valkoset jonka päällä metallihohto siniset ja huomenna lakkaa.



Suuttimet tuli, noihin on myös koroke holkit että passaa volvon imusarjaan, bensatukkia piti laskea pari senttiä joten tein rosterista siirtopalat ja bpaineen säätimen toisen kiinnikkeen jouduin poikkasemaan ja taivuttamaan.

Myös se kirottu banjo löyty ahtimeen. Ahdin jossa kaikki muut kierteet ovat millimetri kierteitä niin öljynpaine on kun onkin 1/8"... Ikh:sta löyty siis vihdoin oikea nippa. Samalla matkaan tarttu 10.8 rst kierretankoa josta tein pakosarjalle pinnapultit, jotka on tietysti lukitteen kanssa kiinni.

Autoon tuli myös ostettua musta puol nahka sisusta taakse niin saa ton mummon vanhan punasen kangas jakkara häkkyrän pois. Edessähän on täys nahat.

Nyt se näyttäis olevan vaan kasaamista vaille, no suuttimien etuvastuket pitää ohittaa vielä. Muuten sähkötyötkin on tehty, öljypaine kytketty jne.

Jos sen huomenna sais eloon ja sitäennen hakis vielä Tonilta lastun ja pääsis ihmettelemään käykö se  S*



760 tuli hommattua Haltecin moottorinohjaus, boksi ja puutteellinen johtosarja 150e, ei minun mielestä paha hinta koska ton kanssa pystyy käyttämään aika pitkälle vakio antureita, no tosin laajakaistan joutuu tonkin kaveriks vielä hommaamaan.

Tossahan on sähkönen ahtopaineen ohjaus mahdollisuus, mietin tässä vain että multa jäi nyt 760 yli se solenoidi jonka sais varmaan toimimaan tolla haltecilla...

No pitää nyt eka hommailla johtokaaviot ja katsella mitä tosta setistä nyt kuuluu haltecciin ja mitä tohon muuhun johtosarjaan joka on nimeltämainitsemattoman japanilaisen.

Tuon kanssahan pelaa erillis puolat ainakin nelimukisen kanssa, varmaan ne volvon vakio puolta/tulpan hattu yhdistelmät on ihan pätevät?

No juu, ei muuta tähän väliin.

-VinskiMo
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT rojektointia
« Vastaus #64 : 21.08.2015, 22:53:35 »
No nyt on taas perkele irti.

No tänään heti kun koulusta pääsin letku pitkällää vääntäny volvoa kasaan jos nyt ois päässy perjantain kunniaks edes käyttämään autova.

No ei ni ei.



Kaikki pitäs olla kiinni ja laitettu



No alunperin yritin käynnistää, auto hörähti samantien ja sen jälkeen ei oo enään edes luvannu.

No veikkasin ettei oo bensaa vielä tukilla asti, no avasin liitintä, bensaa on ja painettakin on.

No bensa hais, ei vuotanu okei, no mullahan on pelkkä dp kiinni ni menin haistelemaan sinne ja se hais aivan bensalle. No luin LH vikakoodit ja anto 123 ja 232 samalla luin ezk koodit joka anto 214, no nollasin kaikki, käytin asento tunnistimen liittimen auki ja laitoin kiinni, koitin uudestaan käyntiin, ei taaskaan mitään, vikakoodeja lukemaan ja 232 antaa edelleen tosin ezk anto 111 eli ei vikaa.

No nyt täs ois pari mahollisuutta... No samalla kun oon asentau noita mittareita joku yks pikku piuha on taas irronnu ja se ei sen takia käynnisty... Tai sitten voiko noi 630cc suuttimet antaa niin paljon kakkua että kastelee tulpat? Suutin vakiotahan ei ole muutettu ollenkaan eli lh olettaa että sielä on vakio sumut kiinni.

Suuttimet on korkea ohmiset ja etuvastus on ohitettu tyylillä kaikki 5 johtoa yhteen.

Noh hyviä ehdotuksia otetaan vastaan  ;D

-VinskiMo
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT ei toimi... s. 5
« Vastaus #65 : 22.08.2015, 11:24:34 »
Vakio lh ja 3x isommat suuttimet. Sinne menee bensaa sen verran mitä joku jenkki v8 tarvitsee käynnistyäkseen niin ei oo ihme.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5036
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT ei toimi... s. 5
« Vastaus #66 : 22.08.2015, 12:56:47 »
Vakio lh ja 3x isommat suuttimet. Sinne menee bensaa sen verran mitä joku jenkki v8 tarvitsee käynnistyäkseen niin ei oo ihme.
Tämä se nyt on. Kyllä lh jotenkin sopeutuu mutta ei sentään lähes 3x suurempiin sumuihin.
Onko säädettävä bps? Jos on, pudota paineet puoleen ja kokeile käynnistää.

Meinaatko että lohkomaali kestää p-sarjassa?
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT ei toimi... s. 5
« Vastaus #67 : 23.08.2015, 21:38:42 »
Mä joskus kokeilin niin 940 turbo lähti 630cc suuttimilla tulille vakiolastuilla, tosin viinalla. Useemman kilsan ajelun jälkeen jopa toimi kohtuu siedettävästi. Mut laittaisin vakiosuuttimet paikalleen ja ihmettelisin sen jälkeen.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa 7kanelkeet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT ei toimi... s. 5
« Vastaus #68 : 24.08.2015, 00:11:40 »
Kuivaa tulpat, vakio lastut paikalleen, starttaat sen käyntiin, käytät lämpimäksi ja sitte vaihtaa lastut. Mutta tämähä kielii vain siitä miten päin veetä ne on.
Jos pää ei tiedä mitä perse tekee, silloin on pyykkiä
Volvo 940 Turbo
Volvo 765 Turbo *USA*
Dodge Ram 2500 5.9 Cummins 4x4

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT ei toimi... s. 5
« Vastaus #69 : 25.08.2015, 23:38:46 »
Noniin, muokattu lastu haettu ja asennettu ja autolla jopa päästy ajamaan!

Aloietaan siitä että lastussa on nyt suutin vakio pienennetty puoleen siitä mitä se oli. Ilmeisesti se ei nyt ole vieläkään tolle 012 immulle...

No miten se nyt käy, sanottaisko että päin vittua, käy pirun rikkaalla ja öljyä vuotaa vieläkin jostain, mm. öljypaluusta, tosin enään se ei haittaa niin kriittisesti kun ennen se valu suoraan ahtimelle, nyt maahan. Huohotuksesta ei vieläkään tule öljyä, koitin puhaltaa sinne putkeen ja ihan vapaasti sinne menee ilma :O? Huohottaa myös öljykorkista...

No sitten, ei käy ollenkaan tyhjää, afr pomppii jossain 10-11 paikkeilla tyhjäkäynnillä, ei tosiaan hyvä. No kun päästiin ahtoja säätämään ja annettiin koneen jäähtyä niin se ei enään suostunu edes startilla lähteä käyntiin vaikka sahaa, sen sijaan työntämällä se lähtee samantien.

No itse ajossa, normaali pinta kaasulla afr on 14 ja 15 välissä, heti kun painaa kaasua vähänkin se menee 12-13 ja täys kaasuvedolla kierroksista riippuen 11 ja siitä alaspäin, eli ainakaan laihalla se ei käy missään vaiheessa.

No ahdin herää siinä 3 tonnin jälkeen ja veto lähtee siinä 3.5->

No nyt ahtoja on 1.4bar ja lähtee vielä sutimaan kolmosella... Ehkä niitä on varaa vähän tiputtaa. 1.0 ei oikein tunnu missään ja 1.4 tuntuu olevan jo vähän liikaa joten varmaan joku 1.2-1.3 tulee olemaan sitten käytössä ahdot, ehkä jopa ali. pahimmillaan ahdot kävi vahingossa 1.8bar jollon pomppas ahtoputki paikaltaan.

Eli normi ajossa ja ahdoilla seokset on ainakin sinnepäin mutta tyhjäkäynti ja matalat kierrokset niin seokset on ihan metsässä.

Auto kävi vieläkin rikkaammalla bensalla, nyt sielä on 60% bensaa ja 40% etanolia koska ei mahtunut enempää tankkiin, nyt se parani vähän, veikkaisin että 100% etanolilla saattaa toimia vieläkin paremmin, mutta tolla on kyllä mahoton ajaa tankkia tyhjäks kun liikenne valoihin joutuu mennä käsijarrulla kun muuten sammuu auto...

Eli laihemmalle alhaalta pitäis saada.

Täytyy sanoa että viritys on siinä mielessä onnistunut että tehoa tuli todellakin lisää, pitää jo kuivalla kattoa missä latasee kaasun pohjaan niin voin kuvitella sateella.

Sitten tämmönen tyhmä kysymys, paljon pitäis olla vinokoneen öljynpaine, musta tuntuu että mulla on öljypumppu entinen, öljypaine on todella matala, pintakaasulla 2bar ja kierroksilla 3-4bar. Vaikuttaako hepposet 10w30 öljyt öljynpaineeseen? Ostin uudet osasynteettiset 10w40 oiskohan ne paremmat? Mun mielestä kylmänä painetta oli enemmän ja ahtoja säätäessä tippu paineet hiukan alas.

Nooh, huomenna jatkuu vissiin sit öljyjen vaihdolla ja ehkä lastun alhaalta laihemmalle muokkauksella.

Täytyy tossa ammattikorkeen autopuolella käyttää dynossa tuo ja hakea parit laput, 140kw katsastus laput, max teho laput ja päästölaput, niin sitten kun noi säädöt saa ensin edes hehtaarille oikein.

-VinskiMo
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT sutii ja paukkuu!!
« Vastaus #70 : 26.08.2015, 06:58:20 »
Eikös noi öljynpaineet oo aika normaalit, paksumpaa öljyä sais kyllä olla. Jos sitä laitetta oikeasti jotenkin säädetään niin laita pelkkää bensaa/viinaa tankkiin, älä molempia. Säädöt on perseellään taas kun täytät tankin toisella aineella.
Etänä tehtyyn lastuun en ota kantaa, se on vaan mitä sattuu tulemaan.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa VinskiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • Volovo
    • TeamKuraperseRacing -> Katso :)
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT sutii ja paukkuu!!
« Vastaus #71 : 26.08.2015, 07:31:03 »
Eikös noi öljynpaineet oo aika normaalit, paksumpaa öljyä sais kyllä olla. Jos sitä laitetta oikeasti jotenkin säädetään niin laita pelkkää bensaa/viinaa tankkiin, älä molempia. Säädöt on perseellään taas kun täytät tankin toisella aineella.
Etänä tehtyyn lastuun en ota kantaa, se on vaan mitä sattuu tulemaan.

Joo tarkotus onkin ajaa pelkkää wiinaa tankkiin, pitää ensin ajaa toi seos pois koska aivan täys tankki, ei ne mahu mihkään pariin kannuunkaan.

Etänä tehty lastu nyt taitaa olla ainoa mahdollisuus, en oo ainakaan itse keksinyt vielä miten tota lh pystyy säätäämään, varsinkaan realiajassa se ei ole vissii edes mahollista?
Nykyinen: 740 B230F (ralliauto)
EX: 945 B230FK, 240 B230F, 240 B200K, 945 D24TIC, 240 B200E, 245 B200F, 240 B200K, 940 B230FT, 940 B230FT, 760 B6254T, 740 B204FT, 940 B230FT, V70 2.5TDI, 940 B234F, 240 B200K, 740 B230F, S80 T6

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT sutii ja paukkuu!!
« Vastaus #72 : 26.08.2015, 08:22:40 »
Joo tarkotus onkin ajaa pelkkää wiinaa tankkiin, pitää ensin ajaa toi seos pois koska aivan täys tankki, ei ne mahu mihkään pariin kannuunkaan.

Etänä tehty lastu nyt taitaa olla ainoa mahdollisuus, en oo ainakaan itse keksinyt vielä miten tota lh pystyy säätäämään, varsinkaan realiajassa se ei ole vissii edes mahollista?
ostrichilla on mahdollista lhta säätää reaaliajassa.  Katso lh 2.4 säätö-topic
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri

Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 551
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 760 B6254FT & Volvo 740 B204FT sutii ja paukkuu!!
« Vastaus #74 : 26.08.2015, 09:42:50 »
Tarkista immun kunto. Itellä oli lähes vastaavat oireet rikkinäisellä mittarilla. Eihän oo mitään mutkaa immun ja suodattimen välissä?

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron