Jos tahtoo pitää sen sieluttoman väännättämisen ilman jyrinöitä mahdollistavan kaksoismassapyörän, niin kaksoismassan asetelma vaan. Jos taas nimenomaan pottapyöräpäivitys on tulossa, niin TDIC levy ja esim b230et asetelma, se on sama pottapyörä kaikissa turboissa noin 85 alkaen.
Itselläni on sileäksi koneistettu pottapyörä, ja e34 m5 vakio sachs kytkinasetelma, ja semmosia settejä on tuossa harrastajatoverilla toinen identtinen paketti käytössä. Molemmat on ajolleen varsin toimivia, mutta poljinvoimantarve on kyllä jonkinverran reilu, ruuhkassa jos joutuu ajelemaan niin ei ole erikoisen kiva, ts. tämäkin optio lienee poissuljettu. Tuommonen 230et kytkinpaketti piti mulla tatechin dynoon ajettuna 214hp/365Nm ilman murheita, mutta tuskin olisi pitänyt jos olis yhtään yrittänyt nypätä kytkimellä...