Komppaan edellistä. Ei liikkuvia=mekaanisesti kuluvia osia, tarkempi säädettävyys ja luotettavuus (varauksin).
Volkkarin FSI puolilla ollaan päästy hyviin tuloksiin, järkevillä latausajoilla 600 pollea neloskoneesta. Voi pojat sitä asennuksen siisteyttä kun saa puolan suoraan tulpan päähän, siinäkin karsiutuu yksi vikaantuva kohde pois.
034 pääteasteelliset puolat on myös olleet hyviä. Kärsii latailla kuutta-seittemää milliä ongelmitta. Näihinhän tarttee sitten erilliset tulpanjohdot, enkä suosittele käyttämään hinnat alkaen malleja. Kalliimpi ratkaisu, useimmille riittää ensin esitelty, ainakin kun katsotaan toteutuneita tehoja.
Molemmissa tapauksissa riittävän paksut kaapelit, myös maa puolelle... Plussa mieluiten akulta releen kautta.
CDI vahvistimissa piilee vaara, nimittäin vapauttavat lyhyemmässä ajassa sytytysenergian ja jos seos sattuu pyörteilemään voimakkaasti niin tuloo ongelmia. Monet viat on korjautuneet kun cdi on otettu pois välistä ja panostettu puola osastolle...