Elis tollanen strömbergin 175 cd vaakaimu tuli nyt laitettuu B200K kiinni. Toimii muuten hyvin jos ajelee pinta kaasulla, 3-4 tonnin kierros alueella. Kun alkaa polkee kaasuu puolen välin yli, alkaa strötääminen ja sen jälkeen alkaa huonosti kiihtyä. Kiihtyy paremmin kun kiihyttää ala kierroksella, on sama kun ajais diesel autolla
.
Eli oisko tietoo minkä laisella työkalulla, pystyy sen neulan korkeutta säätää?
Ja onks muita säätöjä kuin neula ja pohjassa oleva ruuvi.
Ja vissiin on iha turbo käyttöön oleva kaasutin?
Mietin myös kun sytkän säätö on solexsin cisak (B200K vanha sytytys vm -89) kaasarin sähkö möykky alipaine paska et voiks johtuu siitäki :/
Minkä kokoista turboo/paineistusta tommoselle B200K roinalle vois tarjoilla?