Nelivedoissa testataan. Niitä ei paljoa jarrudynoon ajella.
Tuolla teholla ei ainakaan oma etuveto ole vielä mikään raketti joten neliveto farkku on varmaan vielä laiskempi. Tuo 250hv on aikalailla maksimi mitä tuosta saa ilman että sinne vaihtaa rautaakin.
OT: Jep. ei se ny mikää raketti ole mutta olen molempia omistanut -03 etuveto samalla koneella ja johon ei ollut mitään tehty ja nyt tämä nykyisen -07 nelikon. En tiedä mistä johtui mutta tämä auto on ainakin selkeästi rivakampi kuin edellinen jo ennen softaa, johtuuko sitten siitä että Volvotdi:n mukaan etuvedossa olisi ollut hukkis rikki. (kuitenkin kellotin sillä 8.0sek 0-100 joten ei se paljon voinut olla rikki) Soitin jopa ed. omistajalle(autossa vain 1 aikaisempi omistaja) että onko hän mahd. laittanut sofan niin papparainen vastas et mikä se on, ei hän tiedä mistää sellaisista?. Ostossa auton huolto meni firman piikki ja samalla huolto ajoi siihen viimeisimmät päivitykset joten nekin oli originaalit. Viime vuonna kun vein eka kerran auton katsastukselle niin sanoin inssille et se o nelikko et älä aja jarrudynoon niin inssi sanoi et juu ei ajeta. Näin kun se lähti pihassa niin aika paljon otti vauhtia että sai kuivalla asfaltilla ABS:t naukkuttamaan jälkeä mut se nyt ei niin paljoa nopeutta vaadi.
Sitten kun ajoi halliin niin inssi totesi että onpas se ripeä, sanoit että niin o olen itsekkin hiukan ihmetellyt onko siinä "lastu" ja mutta olen sata varma ettei ne volvolla mitää sellaisia silloin laittanut.
Takasin asiaan: niin tuosta "perusversiosta" auton kiihtyvyys nousi selkeästi ja kuten olen josain todennut että vielä en ole viitisinyt kellotaa peliä kun täälläpäin ei ole vielä 100 rajoituksia laitettu.
Mutta tyytyväinen olen ainakin tuohon kokonaisuuteen minkä sain em . kauppiaalta.
ps. ehkä joskus kesäällä vois päästä kisaaman tämän kanssa niin näkee mihin rahkeet riitttää , se kun näyttää tuossa nurkissa pyörivän. On ainakin vastusta.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32080542/subaru/impreza/2008/eura