0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kiitoksia hyvästä meiningistä kaikille. Kukas muuten oli ekan possujunan aikana varikon portilla räpsimässä kuvia kun autot tulivat sisään? Etsin meikäläisen autosta vähän kuvia talteen. Keltanen sedani ärrä, OGM-657
Mitenkäs ne palkinnot jaettiin, meikäläiset havahtui tulla katsomaan siinä vaiheessa kun pari viimeistä sai omansa.
Nyt se sitten varmistui. Tuo mun 1.52 homeisella kapteenilla on ajettu ahtoputki irti. Huomattiin puolenvälin tienoilla, että mehu meni laihalle. Oltiin kartalla alueella, mitä ei oltu säädetty eli 0 bar ahtopainetta. Kaikessa tohinassa ja adrenaalipäissään ei tuota huomattu kun ahdin vihelsi entiseen malliin ja M65 ei ihan liikaa tarjoile voimia sinne ylärekisteriin.
Asiasta kukkaruukkuun, millasia aikoja muut kellottivat?(siis jos kellottivat)Ittellä meni renkaiden ja jarrujen rajoilla (renkaat alako pehmenemään 3-4 kiekan jäläkeen ja jarrut hävis totaalisesti 7 kiekan jäläkeen jolloin joutu jo parin jäähykierroksen jäläkeen käsijarrulla varikolle tuleen ) 1:51-1:55 aikoja.
Kellotus oli kiellettyä, mutta onneksi oli jäänyt racecrono vahingossa päälle. Ja kuten aiemmin kirjoittelin niin 1.46.1 oli paras ja autona vakio audi 80 2,8 V6 80€ patenttialustalla ja kesärenkailla.
Repikö Audi joka nurkasta?
Tästä tulossa kohta tietoa
No minunha perheauto seoli ja joo ekaa kertaa pappia kyydissä! Autothan tykkää kun niillä ajetaan! Vakiorenkaat ja jarrut ei vain kestänyt .. Pitoa ei mutkissa juuri yhtään ja poljin pehmeni noin 10 kierroksen jälkee. Hävis lopullisen hetkellisesti sen pääsuoran ja +160km/h jälkeen.... Homma alkoi kätteleen vielä siihen kun se alkoi herjaan jotain ja vähäiset tehot hävitä. Nafta-mallitkin alkoi saavuttaa niin oli parempi lähteä kotia kun vielä pääsi... Kommenttina ratapäivistä, hyvät oli järjestelyt kun tuli tarpeeksi ajoissa. Olisi ollut myös hienoa jos radalla olisi käynyt enemmänkin Ärrämiehiä, varsinkin näitä markka kakkosia
Olitkohan se sinä joka ajelit meidän edellä? Huomasinkin että jarruihin tultiin huomattavasti myöhemmin vaikka omasta mielestä vielä varman päälle. Tuolla dieselillä vaan ei suorilla ohi pääse eikä uskalla mutkassa työntyä rinnalle kun ei tiedä onko huomattu jossei vilkku syty Meillä ajat oli parhaimmillaan 1:45,5 ja RaceChrono tarjosi 1:43 optimiksi väliaikojen perusteella. Aina vaan oli sekä nopeampia että hitaampia edessätakana ettei saanut ehjiä kierroksia tai vaihtoehtoisesti itse tyri jonkun mutkan. Kuitenkin pirun hauskaa, yritän latailla youtubeen pari kierrosta ainakin itselle muistiin.
Kannattiko muutokset? Mulla seiso auto piilossa näkyvällä paikalla. Yesse löysi sen. (Kuva poistettu lainauksesta.)Noh, ajatus oli radalla käydä alkujaan. Mutta keli ja muutama pikkujuttu aiheutti sen etten edes ajatellu. Tänään aamulla kuitenkin piti olla taas sen kans sorvin ääressä.
Kellotus oli kiellettyä