Ateho  Elekma

MYYTY

  • 70 Vastauksia
  • 19820 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #60 : 18.11.2012, 18:48:06 »
Ja alimmassa kuvassa olevä pitkätukkahobitti en sitten oo minä vaan auton omistajan sisko :D

Rikkihän tääkin piti huoltaa. Noh, elämä on. Piru toi monttu oli matala, istuin melkein pohjalla ja silti pää kiinni kardaanitunnelin katossa.

PS. älkää ostako King-merkkistä kytkimenkeskitystyökalua, sillä ei tee helevettiäkään Volvon kytkimen kanssa. Tosin fiksuhan ei ois edes irrottanu kytkintä...
Jäitä housuun!

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #61 : 18.11.2012, 19:04:54 »
Se monttu oli oikeen hyvä :D mitä ny vähä hajoamaisillaan :D
Joo se kytkin homma vähän kusi mutta siitäki selvittiin :D
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #62 : 29.11.2012, 20:45:44 »
Joku tossa autossa ny mättää, tänään vaihoin virranajakajan kannen ja pari viikkoa sitten vaihettiin tulpat, käret ja konkka. Silti kulku pätkii vieläki. Veto päällä nykii oikeestaan jatkuvasti. Virranjakajan kannen jälkeen saatto vähän rauhottua tai sit kuvittelen :D pitäskö seuraavaksi kokeilla sit uusilla tulpanjohdoilla vaikka neki on pari kuukautta sit vaihettu. Voihan ne toki olla silti rikki.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #63 : 29.11.2012, 23:35:43 »
Onko kärkiväli oikeen? -67 kuplaani vaihoin viime keväänä alkuperäset koppurat tulpanjohdot uusiin silikoonijohtoihin niin käynti parani ihan että sen huomasi, mut jos
oot 2kk sitten vaihtanut... Itse investoin nuihin johtoihin 60e, oli parhaat boschilaiset.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2012, 23:37:49 kirjoittanut Customer »

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #64 : 29.11.2012, 23:54:56 »
Onko kärkiväli oikeen? -67 kuplaani vaihoin viime keväänä alkuperäset koppurat tulpanjohdot uusiin silikoonijohtoihin niin käynti parani ihan että sen huomasi, mut jos
oot 2kk sitten vaihtanut... Itse investoin nuihin johtoihin 60e, oli parhaat boschilaiset.

Kärkivälistä en tiiä ku eivät oo miun säätämät :D En ees varmaan osaa säätää niitä ite oikeen. no noi on jotku bilteman halvimmat silikooniletkut niin en ihmettele vaikka oliski hajalla, varsinki ku niiton tevitty usein pois jo lyhyessä ajassa.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #65 : 05.01.2013, 11:41:43 »
Dodiin. Volvo on saanu osakseen viime aikoina vain kovaa ajoa ja tankkausta :D Eilen se ajo vaan loppu kotimatkalla liikennevaloihin ku hyyty siihen. Veikkaus on tällä hetkellä että olis jako hypänny, huomenna koetan saaha aikaseksi että vaihan toisen kaasarin ja samalla tarkistan ton jaon.

näin tultiin sitten takas kotiin puolilta öin :D onneksi nimenomaan yöllä kun ei ollu liikennettä nimeksikään.
Aika sokiaa porukkaa oli ku oltiin tienpäällä justku auto hyyty, en laittanu heti hätävilkkuja päälle niin takana seiso pari autoa ja oottivat siinä liikkumatta mihinkään vaikka vasen kaista oli tyhjä ja vihreät oli palanu jo kolme kertaa :D Sitten muistin itekki että voinhan mie napata hätävilkut päälle kun eivät muuten tajua. sitten vasta alko pikkuhiljaa purkautuun väki. Siitä sitten kaverin kaa työntämään auto OYSin pihalle parkkiin ja ooteltiin rouvaa että se tulee. Kaveri nauriksen rattiin ja hinausköysi perään ja eikun menoksi :D Hyvin jakso pikkuauto hinata.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #66 : 05.01.2013, 11:53:18 »
Mulla jätti pari kertaa tielle loppuvuodesta :facepalm: Toisella kerralla iteltä loppu bensa, ja pumpun kalvossa varmaan sen verran reikää ettei jaksanu nostaa vaikka laitto 10l lisää tankkiin. Toisella kerralla jäi muija tienpäälle kun se ei oikein hanskaa tota vanhaa käsiryyppyä väljässä kaasarissa  :D
No kun halvalla sai.

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: Samigon 244 '83
« Vastaus #67 : 05.01.2013, 11:58:04 »
Mulla tais olla eka kerta ikään ku on auto jättäny tienpäälle. Ladassa loppu aikanaan bensa tienpäällä mutta sain sen valutettua tankille ku olin jo niin lähellä :D Just ennen lähtöä eilen tuumasin kaverille ettei se volvo ole ennenkään jättäny tienpäälle, samalla kiskoin paksusti vaatetta kaiken varalta  :2funny:

Sen verran on muuten muutaki muutosta tähän tullu että ostin uuden USB-soittimen ku vanha oli perseestä. Nyt on Pioneer sentään, siitä merkistä mulla ei ole muutaku hyvää kokemusta ku molempiin autoihin löytyy saman merkin soitin. Tosin nauriksessa se ei ole vielä paikallaan ku ostan ensin adapterin rattinapeille. joka maksaa 100€  :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 05.01.2013, 12:02:30 kirjoittanut Samigo460 »
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
MYYTY
« Vastaus #68 : 16.04.2013, 11:57:58 »
Näin se on tämäki lähteny kiertoon joten tän voipi poistella :) Tai voi mun puolesta jättääkki jos siltä tuntuu ;)
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013, 12:04:36 kirjoittanut Samigo460 »
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: MYYTY. VOI POISTAA!
« Vastaus #69 : 16.04.2013, 12:01:31 »
Miksi pitäisi poistaa? Eikös näiden tarkoitus ole myös olla tietopankki, joku voi haulla löytää tästäkin säikeestä jotain itselleen hyödyllistä.

Jos ei, silloin näitä ketjuja ei kannata edes aloittaa :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Paikalla SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3346
  • Nonnih!
Vs: MYYTY.
« Vastaus #70 : 16.04.2013, 12:04:02 »
Miksi pitäisi poistaa? Eikös näiden tarkoitus ole myös olla tietopankki, joku voi haulla löytää tästäkin säikeestä jotain itselleen hyödyllistä.

Jos ei, silloin näitä ketjuja ei kannata edes aloittaa :)

Niin no tässä ei hirveesti kerinny varmaan tulla kelleen mitään neuvoa antavaa tietoa mutta voikai tän mun puolesta säilyttää. Aattelin vaan ettei showroom täyttyis tälläsistä kuolleista topiceista joihin ei enää tule mitään tietoa.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

 

Carcom Oy  Ateho