Samppasport  Futurez

Konsolipelaaminen

  • 517 Vastauksia
  • 214207 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Konsolipelaaminen
« Vastaus #375 : 29.03.2017, 21:41:08 »
Watch dogs 2:sen sain, parina iltana yrittänyt tätä pelata, mutta en vaan pääse sisään. GTA on enemmän omaan makuun.
Ykköstä tuli kokeiltua ps3:lla ja siinä oli sama juttu.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #376 : 29.03.2017, 21:44:39 »


Henkilökohtaisesti en pidä yhtään tästä Pay-to-Play (eikä varmaan kukaan muukaan) hommasta, kun pitää maksaa erikseen siitä että saa käyttää pelien Online -ominaisuuksia!  :idiot2:
Mulla oli jo plussa käytössä ps3:lla. Kätevää kun se vetää online backup:t pelintallennuksista yms.
Ja onhan siellä sitten joka kk ladattavisss pelejä "ilmaiseksi" ja sitten erikoishintoja jotka halvempia kuin ps storessa yleensä.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #377 : 14.04.2017, 12:02:25 »
Jahans. Jahans.

E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Peck4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • muna
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #378 : 16.04.2017, 22:20:14 »
PS4 löytyy, mutta ei ollut pariin kuukauteen oikeen aikaa pelailla t. 3-vuorotyöläinen ja autokin työllistää.

RE7 viimeisin peli, minkä pelailin. Joku 50 koskematonta peliä hyllyssä + laitteen levyllä odottamassa, kun alennuksesta ostellut aina  :idiot2:
V50 2.4 Saksan trim level 3

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #379 : 18.04.2017, 08:44:23 »
Jahans. Jahans.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Dämn!
Mulle ei ole tullut vielä mitään ilmoitusta, vaikka hain myös tuohon. Toivon mukaan tulee..
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #380 : 21.04.2017, 00:12:53 »
Mulla oli jo plussa käytössä ps3:lla. Kätevää kun se vetää online backup:t pelintallennuksista yms.
Ja onhan siellä sitten joka kk ladattavisss pelejä "ilmaiseksi" ja sitten erikoishintoja jotka halvempia kuin ps storessa yleensä.
Onhan se tosiaan kätevä, kun tosiaan ajattelee noita back-up tallennuksia, ja niitä erikoistarjouksia.

Itse en aikoinaan PS3:lla viitsinyt maksaa siitä, kun Online oli "ilmaista".

Tänään tuli maksettua taas kuukausimaksu Plus -jäsenyydestä, vaikka olen lähinnä pelaillut Fallout 4:ää pari kuukautta.

Ei kai tässä. Gran Turismo Sportia odotellessa.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla


Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #381 : 10.06.2017, 21:08:58 »
PS3 alkanut temppuilemaan...

Kävi ~3kk sitten kaverilla prossujäähyn tahnojen vaihdossa (alkoi huutamaan kesken pelaamisen ja tahnat oli kuivaa murua). Kaveri on noita aika paljon huoltanut/ korjannut ja tahnoja vaihdellut näihin (elektroniikka-asentaja, korjailee meillekkin kaikki televisiot, näytöt, puhelimet yms... :D).

Kotona sitten kokeilin ja ihan jäätävä huutaminen, vaikkei tehnyt mitään (päävalikko passiivisena auki). --> takas kaverille, joka tilasi ihan Sonyn suosittelemaa tahnaa lisää ja vaihtoi vielä tahnat (samalla tarkasti kaiken vielä kertaalleen). Tämän jälkeen kokeili kotonaan Black Opsilla ja toimi hienosti, ei huutanut.

Takas kotia, toimi ainakin 15 minuutin GTAV hakkaamisen. Tämän jälkeen en kerennyt pelailemaan ~2kk:een, mutta nyt jo pelkkä DVD:n katsominen aiheuttaa huutamista.

Mikäli tekee "puhallintestin" (päävirta päälle ja virta/eject nappulat pohjassa), niin tekee testin, mutta jää sen jälkeen vilkuttamaan punaista eikä käynnisty (ellei virtaa katkaise hetkeksi).

Arvauksia? Läskimallin Ps3 kyseessä.

The moose

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #382 : 10.06.2017, 21:30:29 »
Xbox one on kyllä toiminnallisesti iha peestä. Se itessään et pelaaminen edellyttää kk maksullisen systeemin on raivostuttavaa mut eniten ärsyttää langattoman netin pätkiminen.. piuhan jos kytkee ei toimi mikään. Langattoman ohjaimen vaihdattanu uuteen kun latauskaapelin liitin oli kuraa ja vieläkin tällä uudella ei väliin lataa akkua. Ei vaikka pistorasiasta ottaa usb laturilla virtaa. Huomenna taas toimii.

Ohjaintakin sai odotella kauppaan 2vk kun oli maahantuojalta loppu. Ilmeisen kuraa kun kaikki vaihtaa tai ostaa lisäohjaimia.

Netissä löytyy vaikka ja mitä ohjetta tuolle joita itse voisi tehdä mut osa vaikuttaa iha foliopäiden jutuilta kuten tämmönen et ohjain tottuu usb yhteyteen ja lopettaa kokonaan langattoman yhteyden kun ladataan konsolista ohjainta. Juu kyllähän se yhteys katkeaa mut tuskin ne komponentit katoaa siitä ohjaimesta.

Joutais roskiin koko xboxone

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #383 : 23.06.2017, 01:20:10 »
PS3 alkanut temppuilemaan...

Kävi ~3kk sitten kaverilla prossujäähyn tahnojen vaihdossa (alkoi huutamaan kesken pelaamisen ja tahnat oli kuivaa murua). Kaveri on noita aika paljon huoltanut/ korjannut ja tahnoja vaihdellut näihin (elektroniikka-asentaja, korjailee meillekkin kaikki televisiot, näytöt, puhelimet yms... :D).

Kotona sitten kokeilin ja ihan jäätävä huutaminen, vaikkei tehnyt mitään (päävalikko passiivisena auki). --> takas kaverille, joka tilasi ihan Sonyn suosittelemaa tahnaa lisää ja vaihtoi vielä tahnat (samalla tarkasti kaiken vielä kertaalleen). Tämän jälkeen kokeili kotonaan Black Opsilla ja toimi hienosti, ei huutanut.

Takas kotia, toimi ainakin 15 minuutin GTAV hakkaamisen. Tämän jälkeen en kerennyt pelailemaan ~2kk:een, mutta nyt jo pelkkä DVD:n katsominen aiheuttaa huutamista.

Mikäli tekee "puhallintestin" (päävirta päälle ja virta/eject nappulat pohjassa), niin tekee testin, mutta jää sen jälkeen vilkuttamaan punaista eikä käynnisty (ellei virtaa katkaise hetkeksi).

Arvauksia? Läskimallin Ps3 kyseessä.

Ettei nyt sitten olisi se itse jäähdytin rikki?

Tuo läskimaliin PS3 lämpeää kuitenkin aika lailla, ja jos jäähdyttimessä on problemaa, niin alkaa aika nopeasti tökkimään kaikki muukin.

-------

Itsellä oli sen verran hyvää tuuria läskimallin PS3:n kanssa, että joduin vaihtamaan vain levyaseman (joka noissa on yleinen vika, kun ei enää ulosta levyä).

Tosin tuokin levyasema, jonka ostin Ebaystä tuotekuvauksen mukaan "uutena/uudenveroisena" alkoi sittemmin pikkaisen takeltemaan uudestaan.

En tosin ole tuota omaa PS3:sta edes käynnistänyt viimeksi kuin noin 5kk sitten (koska on PS4).

-----------

Itsellä on hankintalistalla toinen ohjain PS4:een, kun muutaman kerran on käynyt Online -session aikana, että ohjaimesta menee akku tyhjäksi.

Minulla on myös 1200 mAh Aftermarket lisäakku PS4 ohjaimeen, jolla valmistaja lupaa jopa 20 tuntia lisää käyttöaikaa.

Tosin jos se alkuperäisen ohjaimen 800 mAh akku on tyhjä, niin lisäakku alkaa lataamaan ohjaimen akkua, ja sitten kun ohjaimen akku on täynnä, niin se "ylimääräinen" virta hupenee nopeasti peleissä, joissa säädintä käytetään paljon (esimerkiksi sotapeleissä).


Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2541
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #384 : 23.06.2017, 01:51:48 »
Konsoli kuitenkin paikassa jossa sen ympärillä kiertää ilmaa helposti, eli ei umpinaisessa paikassa?
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #385 : 23.06.2017, 09:08:54 »
Konsoli kuitenkin paikassa jossa sen ympärillä kiertää ilmaa helposti, eli ei umpinaisessa paikassa?
On poteromaisessa paikassa, jossa on ennenkin ollut hiljaa. Kokeiltu siirtää lattialle ulko-oven viereen ja ovi auki, huutaa silti edelleen. Eli vaikkapa DVD pyörimään, tai musiikkia sisäisestä muistista, niin viiden minuutin sisällä puhaltimet huutaa lähes puhallintestin veroisesti, eikä takaa tuleva ilma ole edes kuumaa. Sama asia, vaikka talvella oli lattialla ja ovi raollaan, +2°C oli lämpötila konsolin ympärillä.

Noh, lainassa nyt Ps3 slim ja kokeilin eilen pelata GTAV:tä. Ei tuo tunnu oikein nappaavan enään, jotenkin tylsää. Onko sitten tarina huonompi kuin GTAIV/ViceCity/SanAndreas, koska edm. olen jaksanut useita kertoja pelata läpi (ViceCity yli 50 kertaa). Onlinea ei jaksa, tympäsee aivan jäätävät lataus/odotusajat ja jatkuvat jonnet/hakkerit.

Tarjoaako GranTurismo 5 minkäänlaista pelinautintoa ohjaimella? Sitä pystyisi lapsetkin halutessaan kokeilemaan, GTA ehkä "hiukan" vääränlainen peli siihen hommaan...

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #386 : 17.07.2017, 00:07:38 »
Noh, lainassa nyt Ps3 slim ja kokeilin eilen pelata GTAV:tä. Ei tuo tunnu oikein nappaavan enään, jotenkin tylsää. Onko sitten tarina huonompi kuin GTAIV/ViceCity/SanAndreas, koska edm. olen jaksanut useita kertoja pelata läpi (ViceCity yli 50 kertaa). Onlinea ei jaksa, tympäsee aivan jäätävät lataus/odotusajat ja jatkuvat jonnet/hakkerit.

GTA V pelannut 2 kertaa läpi, onlinea ehkä kokeillu muutaman minuutin. Jotenkin vaan se jäänyt. Onhan se mahtava peli ja voi vaan ihmetellä sitä yksityiskohtien määrää ja Rockstarin halua tehdä oikeasti hyvä peli. Ikuisesti kiitollinen, ettei pelimaailman pahuus nimeltä EA pystynyt Rokkitähteä ostamaan... Niin monta pelifirmaa on joutunut tämän mustan pilven alle (aina ja ikuisesti katkera Westwoodista prkl). Mutta, vaikka GTA V on tykki peli niin itselle Vice Cityn rempseä meininki ja GTA IV:n onnistuneempi kokonaisuus vievät voiton. San Andreas tuntui hienolta tullessaan mutta en ole oikein ikinä pitänyt siitä gangsta touhusta.

Itselläkin sai taas PS3 pelattavaa pitkästä aikaa. Tuli ostettua Saboteur (tämänkin tekijät joutuneet äsken mainitun mustan pilven uhreiksi) ja pidin kovasti. Hienosti saatu vanhaa tunnelmaa 1940-luvun Pariisissa Saksan vallan alla...
a car you can believe in

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #387 : 17.07.2017, 00:39:25 »
GTA V pelannut 2 kertaa läpi, onlinea ehkä kokeillu muutaman minuutin. Jotenkin vaan se jäänyt. Onhan se mahtava peli ja voi vaan ihmetellä sitä yksityiskohtien määrää ja Rockstarin halua tehdä oikeasti hyvä peli. Ikuisesti kiitollinen, ettei pelimaailman pahuus nimeltä EA pystynyt Rokkitähteä ostamaan... Niin monta pelifirmaa on joutunut tämän mustan pilven alle (aina ja ikuisesti katkera Westwoodista prkl). Mutta, vaikka GTA V on tykki peli niin itselle Vice Cityn rempseä meininki ja GTA IV:n onnistuneempi kokonaisuus vievät voiton. San Andreas tuntui hienolta tullessaan mutta en ole oikein ikinä pitänyt siitä gangsta touhusta.
Kuin itse olisi kirjoittanut O0
Mutta meinasiko EA ostaa tuon RockStarin jossain välissä? EA:lta on joskus muinoin tullut muutama pelattava peli, mutta muutoin melkoista paskaa. Puolikuntoisena markkinoille työnnettyä paskaa.

Minun ensimmäinen kohtaaminen videopelin kanssa tapahtui GTA:n parissa. Tuolloin peli ja konsoli oli uusia, hauska peli kun ukkeli piereskeli ja kuvattu ylhäältä päin. :D

GTA, GTA2 ja GTA london on jäänyt minulla vähille pelaamisille, kuten myös "sivuosat" (Gta vice city stories yms. vastaavat) ja psp-versiot. Mutta oma "pelattu läpi" listaus menee seuraavasti:
GTA3: 5-6 kertaa
GTA Vice City: 52 kertaa
GTA San Andreas: 6-8 kertaa
GTA IV: 4-5 kertaa (kolmesti kavereiden luona)
GTA Vice City Stories: 0 (meni hermo paskaan peliin puolivälissä, ei jatkoon)
GTA V: 3 kertaa (neljäs kerta kesken, mutta pelimaailma on niin hele*etin iso, ettei aika tahdo riittää vuorokaudessa)

Vice City tempas kyllä mukaansa aika vahvasti aikanaan ja tempaisi edelleen, ellei ihan jokaista nippeliä muistaisi ulkoa. :D Mietin asiaa viimeksi tänään, kun autoa ajaessa rupesi muistitikulta työntämään itse koottu Fever 105 -radiokanavan soittolista. 8) Vice City on myös tullut pelattua ainoana puhtaasti 100%:sti läpi ja muistaakseni reilu 65%:sti läpi tekemällä vain ensimmäinen tehtävä, kaikki ilman mitään koodeja. San Andreasta monesti yritin pelata 100%:sti, mutta se gansta-shiieeeet alkoi tympimään ihan ensimmäisestä tehtävästä lähtien (ja utuisen paska grafiikka vrt. Vice City).
GTA IV aiheutti samanlaisen pysäytyksen aikanaan, mitä Vice City. Muistan kun peli julkaistiin, soitti kaveri "haluaisitko tulla kokeilemaan, kun olet GTA fani?". Minulla ei tuolloin ollut varaa PS3:een tai edes siihen peliin, joten mikä nottei. Itäblokin päähahmo, juopunut keilaamista rakastava veli, enempi/vähempi hirttohuumoriset replat ja todella sekaisin olevat sivuhahmot. :D
GTAV:n kohdalla kävi hiukan sama, kuin GTAIV:n. Minulla ei ollut konsolia, joten Youtubesta katselin muistaakseni "GTA-series" -nimisen kanavan videot tarinan läpi. Ja kun sen pelin vihdoin sai, voi pojat. Mutta kuten mainittu, ei aika tahdo riittää. Lisäksi tarina vaikuttaa hiukan risaiselta vrt. Vice City tai IV. Myöskin, kun PS3:lle ei tule enään mitään päivityksiä (ja PS4/PC/Xboxin mikälie saa kaikkea kivaa karkkia), on kaikki asialliset pelaajat siirtyneet onlinessa jo seuraavan sukupolven konsoleihin ja ite jäänyt kaikennäköisten kwuat-spedejen ja hakkereiden sekaan.

Ei siinä. Silti nyt lomilla tullut laitettua kaverille viestiä "online?" ja kohta ollaankin rälläämässä Kurumalla/Insurgentilla/hävittäjillä ja tappamassa porukkaa. :D  Paras hetki tältä viikolta oli, kun eräs pelaaja yritti listiä minut hävittäjällä, kun minä ajelin insurgentilla.
Osui lämpöhakeutuvalla kerran, seuraava meni ohi. Tuumasin "tules takas" ja lähdin ajamaan lentokentällä suoraan kohti. Hetki ennen kohtaamista tähtäsin ylös ja heitin Sticky-bombin, jonka jälkeen näytön vasempaan alanurkkaan tuli teksti:
"Slerbahuuli has killed xxxxxxxxxx". Sitä tuuletuksen määrää! :D
Seuraavana iltana sama kaveri alkoi taas jahtaamaan, tälläkertaa jollain armeijan kopterilla. Ajelin muistaakseni jollain jenkki-letukalla tms. karkuun, kunnes pääsin nurkan taa piiloon ajoissa, jotta sain auton käännettyä.
Kun tämä spede sitten tuli nurkan takaa, viskasin kranaatilla kopteria ja ajoin alle. "POKS" "Slerbahuuli has killed xxxxxxx". ;D  Sitten alkoi mikrofonin läpi semmoinen hakkerin huutaminen, että piti lopettaa pelaaminen ja mennä sänkyyn nauramaan. :2funny:

Omalla "Top 5" -ranking listalla on GTA:pelien lisäksi vain yksi muu; Need For Speed Underground 2. Siinä on tunnelma myös kohdallaan, vaikka lippa vääntyykin vinoon ja lasikuitulevikkeet on pop.

The moose

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #388 : 17.07.2017, 23:08:16 »
Ei oo jaksanu kauppaan asti lähtee ohjaimen kanssa tekeen takuuvaihtoa tai onha tuos joku powerista ostettu honkkelivakuutuskin et näin.. mut tuon ohjainonkelman xbox onesta hoisin ladattavilla aa akuilla joissa 2800mah. Ei tartte tuskailla onen omien paskojen vehkeitten kans kun lataa akut iha siihe tarkotetulla laitteella. Olis kai kaupas ollu joku tarvike akku ja lataa jostain paristokannen kolosta ja ohjainhan on sit langallinen 1800mah tehoilla ei kauaa pelaa kun tää helvetin keksintö ottaa ohjaimen kautta kuulokkeille poverit.

Ihme juttu ettei ps3 kanssa ole ollut yhtään tälläistä hetkeä.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #389 : 18.07.2017, 00:23:14 »
Kuin itse olisi kirjoittanut O0
Mutta meinasiko EA ostaa tuon RockStarin jossain välissä? EA:lta on joskus muinoin tullut muutama pelattava peli, mutta muutoin melkoista paskaa. Puolikuntoisena markkinoille työnnettyä paskaa.

Minun ensimmäinen kohtaaminen videopelin kanssa tapahtui GTA:n parissa. Tuolloin peli ja konsoli oli uusia, hauska peli kun ukkeli piereskeli ja kuvattu ylhäältä päin. :D

GTA, GTA2 ja GTA london on jäänyt minulla vähille pelaamisille, kuten myös "sivuosat" (Gta vice city stories yms. vastaavat) ja psp-versiot. Mutta oma "pelattu läpi" listaus menee seuraavasti:
GTA3: 5-6 kertaa
GTA Vice City: 52 kertaa
GTA San Andreas: 6-8 kertaa
GTA IV: 4-5 kertaa (kolmesti kavereiden luona)
GTA Vice City Stories: 0 (meni hermo paskaan peliin puolivälissä, ei jatkoon)
GTA V: 3 kertaa (neljäs kerta kesken, mutta pelimaailma on niin hele*etin iso, ettei aika tahdo riittää vuorokaudessa)

Vice City tempas kyllä mukaansa aika vahvasti aikanaan ja tempaisi edelleen, ellei ihan jokaista nippeliä muistaisi ulkoa. :D Mietin asiaa viimeksi tänään, kun autoa ajaessa rupesi muistitikulta työntämään itse koottu Fever 105 -radiokanavan soittolista. 8) Vice City on myös tullut pelattua ainoana puhtaasti 100%:sti läpi ja muistaakseni reilu 65%:sti läpi tekemällä vain ensimmäinen tehtävä, kaikki ilman mitään koodeja. San Andreasta monesti yritin pelata 100%:sti, mutta se gansta-shiieeeet alkoi tympimään ihan ensimmäisestä tehtävästä lähtien (ja utuisen paska grafiikka vrt. Vice City).
GTA IV aiheutti samanlaisen pysäytyksen aikanaan, mitä Vice City. Muistan kun peli julkaistiin, soitti kaveri "haluaisitko tulla kokeilemaan, kun olet GTA fani?". Minulla ei tuolloin ollut varaa PS3:een tai edes siihen peliin, joten mikä nottei. Itäblokin päähahmo, juopunut keilaamista rakastava veli, enempi/vähempi hirttohuumoriset replat ja todella sekaisin olevat sivuhahmot. :D
GTAV:n kohdalla kävi hiukan sama, kuin GTAIV:n. Minulla ei ollut konsolia, joten Youtubesta katselin muistaakseni "GTA-series" -nimisen kanavan videot tarinan läpi. Ja kun sen pelin vihdoin sai, voi pojat. Mutta kuten mainittu, ei aika tahdo riittää. Lisäksi tarina vaikuttaa hiukan risaiselta vrt. Vice City tai IV. Myöskin, kun PS3:lle ei tule enään mitään päivityksiä (ja PS4/PC/Xboxin mikälie saa kaikkea kivaa karkkia), on kaikki asialliset pelaajat siirtyneet onlinessa jo seuraavan sukupolven konsoleihin ja ite jäänyt kaikennäköisten kwuat-spedejen ja hakkereiden sekaan.

Ei siinä. Silti nyt lomilla tullut laitettua kaverille viestiä "online?" ja kohta ollaankin rälläämässä Kurumalla/Insurgentilla/hävittäjillä ja tappamassa porukkaa. :D  Paras hetki tältä viikolta oli, kun eräs pelaaja yritti listiä minut hävittäjällä, kun minä ajelin insurgentilla.
Osui lämpöhakeutuvalla kerran, seuraava meni ohi. Tuumasin "tules takas" ja lähdin ajamaan lentokentällä suoraan kohti. Hetki ennen kohtaamista tähtäsin ylös ja heitin Sticky-bombin, jonka jälkeen näytön vasempaan alanurkkaan tuli teksti:
"Slerbahuuli has killed xxxxxxxxxx". Sitä tuuletuksen määrää! :D
Seuraavana iltana sama kaveri alkoi taas jahtaamaan, tälläkertaa jollain armeijan kopterilla. Ajelin muistaakseni jollain jenkki-letukalla tms. karkuun, kunnes pääsin nurkan taa piiloon ajoissa, jotta sain auton käännettyä.
Kun tämä spede sitten tuli nurkan takaa, viskasin kranaatilla kopteria ja ajoin alle. "POKS" "Slerbahuuli has killed xxxxxxx". ;D  Sitten alkoi mikrofonin läpi semmoinen hakkerin huutaminen, että piti lopettaa pelaaminen ja mennä sänkyyn nauramaan. :2funny:

Omalla "Top 5" -ranking listalla on GTA:pelien lisäksi vain yksi muu; Need For Speed Underground 2. Siinä on tunnelma myös kohdallaan, vaikka lippa vääntyykin vinoon ja lasikuitulevikkeet on pop.

Noni 8) -H-

Kyllä ne joku vuosi sitten yrittivät ostaa, olikohan jotain miljardin luokkaa summat. Ja taisi mukana olla yrityskaappaustakin muistaakseni.

Itse pelannut noita ekasta lähtien, kun tuli 1997. PS1 lauloi silloin (on tallessa yhä sekä kone että peli). Kaikki löytyvät hyllystä ja suurin osa pelattu läpi. Noh, jotain Chinatown Warsia ei ole mutta ns isot julkaisut löytyy. Myös London :)

Radiokanavat eivät yleensä petä näissä. Monta hyvää artistia on löytynyt pelaamalla Grand Theft Autoa...
a car you can believe in

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo