Mä pujotin ensin kardaanin ja sit vasta laitoin laatikon paikalleen. Oli ainut vaihtoehto kun en halunnu ruveta lattiaa enää laikkaamaan...
Vitja kun ois älynny aikasemmin. Kävi jo mielessä tuo kardaanitunnelin "lattian" muokkaaminenkin, mutta onpa sitten se käsijarrusysteemi siinä edessä. On tämä mukavaa, kun ei ole nosturia, eikä monttua.
Ostin ysisatkun kannatinkumin, sen arvelin survoa paikalleen. Ihan ei sovi sekään kunnolla kardaanitunneliin, jää jotain 10mm kardaanitunnelin katosta kumin yläosaan, johtuen ysisatkun kumin hieman turhan suuresta halkaisijasta. Toiminee noinkin. Ysisatkun kannatinkumissahan on kätevästi rautainen ulkokuori varustettuna 8mm kierteillä, tekee vaan Aman omiin korissa oleviin kierteisiin sopivan korvakon, joista sitten pultit noihin ysisatkun kannatinkumin kierteisiin.
Edit: menihän se paikalleen. Laatikon kannakkeen kun irrotti ja laski laatikkoa niin alas kuin pystyi, sai etupätkän ujutettua laatikon päälle ja sieltä sujautettua tunneliin. Ei kyllä ollut yhtään ylimääräistä tilaa. Oisin tehnyt loppuun asti, mutta loppui hitsausvehkeistä kaasu niin ei saanut taikinoitua korvakkoa kannatinkumille.