RallyBaron  Samppasport

mistä 230ft koneeseen garret to3 sopivat öljyn ja veden tulo ja meno (valmis)

  • 14 Vastauksia
  • 3757 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Joo elikkäs tuli tuossa semmonen ongelma että ahdin hajos ja ostib tilalle uuden garret to3 jonka luulin olevan sama kuin edellinen mutta minulla olikin vakiona ollut garret t25 ahdin jota on vain käytetty harvoissa m46 laatikolla olevissa 740 ja 940 turboissa 90-91 luvuilla niin tarvisi ne garret to3 sopivat öljyn tulo ja meno linjat sekä jäähdytys nesteen tulo ja meno linja. auttakaa pitää saada käyttis tulille mahdollisimman pian!  :)
« Viimeksi muokattu: 21.10.2012, 14:53:46 kirjoittanut ___TK___ »
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

hevonen

  • Vieras
Se ei välttämättä tarvitse niitä jäähdytysnestelinjoja.

Poissa ata

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 706
  • www.vrcf.fi

Poissa kreator

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • www.vrcf.fi
Se ei välttämättä tarvitse niitä jäähdytysnestelinjoja.

Minäkin poistin nestelinjat vuosia sitten ja toimii hyvin

hevonen

  • Vieras
Minäkin poistin nestelinjat vuosia sitten ja toimii hyvin
Joo, ne on vähän niinkuin silmänlumetta. Eihän siellä neste kierrä muutakuin painovoimalla, loppujen lopuksi ihan se ja sama...

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Joo, ne on vähän niinkuin silmänlumetta. Eihän siellä neste kierrä muutakuin painovoimalla, loppujen lopuksi ihan se ja sama...
Jos alavesiletkussa on vesipumpun tekemä imu, ja turbon toinen pää on syylärin puoleenväliin menevässä letkussa, niin onko se silloin painovoimaan perustuva järjestelmä?

Poissa kreator

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • www.vrcf.fi
Joo, ne on vähän niinkuin silmänlumetta. Eihän siellä neste kierrä muutakuin painovoimalla, loppujen lopuksi ihan se ja sama...

Jep ja mitä vähemmän vesiletkuja (tai letkuja yleensäkin) sen turvallisempaa ja huolettomampaa ajoa!

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Jep ja mitä vähemmän vesiletkuja (tai letkuja yleensäkin) sen turvallisempaa ja huolettomampaa ajoa!
Talvella ajelen ilman alavesiletkua juuri tuosta syystä, mutta jostain syystä kesällä nostaa lämpöjä.

Poissa kreator

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • www.vrcf.fi
Talvella ajelen ilman alavesiletkua juuri tuosta syystä, mutta jostain syystä kesällä nostaa lämpöjä.

se pitää sit kesällä ajaa vähän rauhallisemmin niin ei nosta lämpöjä tai sitten laittaa se alavesiletku paikoilleen, mutta turpiinissa sitä vesi letkua ei tarvitse ainakaan näissä oikeissa takaveto volvoissa.

hevonen

  • Vieras
Jos alavesiletkussa on vesipumpun tekemä imu, ja turbon toinen pää on syylärin puoleenväliin menevässä letkussa, niin onko se silloin painovoimaan perustuva järjestelmä?
Joo, no, -85-86 malleissa sitä kiertoa ei ollut ja ihan yhtä pitkälle niillä pumpuilla ajettiin.
Pilk.nus.
Mihin se muuten kiertää jos termari on kiinni?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Joo, no, -85-86 malleissa sitä kiertoa ei ollut ja ihan yhtä pitkälle niillä pumpuilla ajettiin.
Pilk.nus.
Mihin se muuten kiertää jos termari on kiinni?
Kompa?


Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Noh asia tuli korjattua kiitokset letkujen klemmareiden ja lattarauta metritavaran! :D eli tuli vähän itse muokkailtua ja tehtyä laippoja nyt kaikki kiertää mutta vielä 2 vanhaa downpipen katkennutta pinnapulttia pitäis jollain taikoa pois ei auttanut mutterin hitsailut  :buck2:
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

hevonen

  • Vieras
Leikkaa reunasta auki se ahtimen laippa ja laita tavalliset pultit.
Pala pois ja sivulta lykkäät siihen aukkoon pultin. :)
Ymmärsitkö mitä tarkoitan? :P

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Joo pitää mennä koittamaan ei muuta kun soveltamaan  8)
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

 

Ateho  Elekma