Itsellä on siis Fuel Flex Finlandin muutossarja.
Eilen oli -8 astetta, ja auto seissyt kaksi päivää, niin starttailu oli kohtuu nihkeää.
Tarvitsi hyvän akun (joka onneksi on Volvossa), ja starttailuja noin 5 min. aikana muuta, niin auto oli käynnissä.
Tänään piti lähteä kauppaan, ja ulkolämpötila oli -6 C.
Ensimmäisellä starttauksella ei onnistunut. Toinen starttaus oli 10 sekunnin pituinen, mutta sitten sai tulille, ja jäi käyntiin.
Harjasin lumet auton päältä ja lähdin kauppaan.
Molemmissa tapauksissa siis mainittu muutossarja, ja ilman lohkolämmitystä.
Polttoainetankissa puhdasta RE85:sta.
Paremmin ehkä starttaisi, jos laittaisi lohkolämmittimeen hetkeksi.
Bensiiniä kun ei ole käytetty omassa autossa noin 3 kuukauteen.
Näköjään myös tuo Airtexin polttoainepumppu on ihan kivasti kestänyt etanolia, kun äkkiä laskeskelin, että muutoksen jälkeen se on syöttänyt moottorille yhteeens noin 500 litraa RE85:sta (98:sia joutui aikaisemmin syöttämään noin 1500 - 2000 litraa)...