Ateho  Elekma

Äänestys

teho arvailut. tähän voip arvailla mitä koneesta irtoaa tehoja penkki reissulla.

100hv
100-300hv
300-400hv
400-500hv
500-600hv

740 ST OM606 pientä kikkailua.

  • 1422 Vastauksia
  • 568683 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Puhelimessa on kans pari videoa mutta en eilen saanut niitä ladattua minnekkään, joku asetus perseellään...
No kokeilen viikon loppuna uudestaan...
kyllä sä vielä opit  ;) innolla odotan!  S*
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Eikä maksa kuin tonnin enemmän kuin 12 bolt.
Nimittäin Foordin perään saa vaihtaa kaiken jos haluaa kestävän.
Taitaa kuitenkin se Foortilainen kestää vakionakin (paljonkin) enemmän mitä ameriikan ooppelin perä. Saahan siihen palamaan rahaa jos haluaa rakentaa ydinsodan kestävän (mitä siitä ooppelin perästä ei saa), mutta kestää kyllä vakiokaluillakin aika miehekkäitä lukemia. Danan 60 on sitten toinen kestävä, ja on edullisempi rakentaa kuin Foortilainen.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Apupoika

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • Sillälailla
Nykyinen: S60 D5, -02 Tomaatti
Entiset: Volvo S40, -00 ja -96
Miksi voimalaitoksissa käytetään Diesel-moottoreita? -Muutenhan ne olisi pelkkiä laitoksia.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Sävelet on ainaki kohillaan, puhelimella tuosta ei paljo muuta selvää otakkaa mut pitää kattoa koneelta uuestaan ku saa sen kasaan :)
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
On se möyhee peli O0
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Jatkan offtopicia hieman, mutta aiheeseen palaten.

Olen miettinyt, miksi kukaan ei ole vielä rakennellut HJ60/HJ61 Toyotan isoa taka-akselia tämäntehoiseen sovellukseen?

Akseli 9,5" lautaspyörällä, 27 booriset kohtuu paksut vetarit, yleisin välitys 3.7.

Ainoana "ongelmana" näen sen, että murikka ei ole keskellä akseliputkea, mutta akseliputkea kaventamalla ja käyttämällä kummallakin puolella lyhyen puolen vetaria, en näe ongelmaa?

Lisäksi nämä ei maksa käytännössä mitään, semifloaterit 50e ylöspäin,  fullfloaterit 100e ylöspäin. Alkuperäisellä kytkettävällä lukolla (esim. kiihdytyskäyttöä silmällä pitäen) 300-400e ylöspäin.

Taitaa kuitenkin se Foortilainen kestää vakionakin (paljonkin) enemmän mitä ameriikan ooppelin perä. Saahan siihen palamaan rahaa jos haluaa rakentaa ydinsodan kestävän (mitä siitä ooppelin perästä ei saa), mutta kestää kyllä vakiokaluillakin aika miehekkäitä lukemia. Danan 60 on sitten toinen kestävä, ja on edullisempi rakentaa kuin Foortilainen.
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vois sen hj perän sovittaa jos niistä löytyy tarpeeksi harvoja välityksiä...
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vois sen hj perän sovittaa jos niistä löytyy tarpeeksi harvoja välityksiä...

3.7 taitaa olla harvin välitys. Korkeampaa rengastusta taakse ja/tai sopiva vaihteisto.
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Se on sitte pois sulettu perä vaihtoehto.
Alkuperäinen perä oli 3,73 ja aivan liian tiheä oli. Joku 3välitys ois sopiva. Sillä saa 2 vaihteella noin 100km/h eikä 5 vaihteella huuda ku pöliä satasen vauhdissa.
Ja mitä harvempi perä sitä pidempi ykkös vaihde ja loppu tulos on lähempänä sitä mitä haluan.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Hyvinhän ne tuntuu 12 bolt perät kestävän Stock luokan autoissa joilla ajellaan nykyisin 9 sek aikoja, enpä ole kuullut että perät hajoisi???
 
estate kun tiedät niin mikä noissa hajoaa? kun on vaihdettu lukko ja vetarit?
« Viimeksi muokattu: 29.11.2012, 13:50:55 kirjoittanut boost »
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Uutta videota  :)

http://www.youtube.com/watch?v=DNgLGpS4y80&feature=youtu.be

saa nähä kuinka kauon saksanseisojan kone kestää tuommosta kilijutusta....
LH&ostrich

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
En oo huolisaan moottorin kestosta,kattoo vaan että lämmöt pysyy kurissa.
Nyt se ei kierrä niin paljoa että särkyis sen takia ja öljyt pysyy sisällä  nii ei pitäs olla mitään onngelmaa kolmosella jauhattaa kun ahdotkaan ei nouse ees kahteen kiloon.
Reilun minuutin jälkeen alkaa lämmöt nouseen. Siihen vaivaan on jo ratkaisu, pitää vaan toteuttaa...
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Jos näillä lämpöasteilla pystyy 1min kiljuttaa niin kesällä 30 asteen helteessä noin 15sek.

Eli lämpöongelmia tulee olemaan jollei löydä todella radikaalia muutosta....

Mulla 164:ssa pystyy hyvin jauhamaan useamman minuutin 30 asteen helteessä...
Sit kun öljylämpö nousee nousee myös veden lämpö.


1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Tuossa videon viimeisessä pätkässä alkoi lämmöt nousta.
Ei ollu muistaakseni flektit pakko toiminnolla. Ei jaksa oottaa että puhelin lataa videon tarkistaakseni asian.
Jos ne ei ollu niin virtalukon viereen syttyy punainen ja oranssi valo siinävaiheessa ku flektit lähtee päälle lämpökytkimellä joka on ylävesiletkussa ja sillon ne käynnistyy vähän myöhässä tuommosta käyttöä ajatellen ja siks on se pakko kytkentä.
Toinen mikä kans vaikuttaa on ilmanohjainten puuttuminen kuulerin ja syylärin välistä ka ilma karkaa siitä välistä osittain.
Termostaattia en oo vaihtanut. Pieni epäilys sen toimimtaan on olemassa kun ei lämpeä normaali ajossa normi lämpöön,lieekkö jumissa...
Kyllä tämän kans saa puuhastella aika paljon ennenku voi sanoa kaikkien olevan kunnossa.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa arestes

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 183
  • www.vrcf.fi
Härski kampe P>

Oisko mahdollista saada jotain videoo ihan päivänvalossa, ei päässyt tuossa paljon nautiskeleen muusta kuin äänistä ;)
Volvo 240 GL -87 b230ft

 

RallyBaron  Samppasport