Ateho  Elekma

760.n motronikin siirto 740.n koriin

  • 6 Vastauksia
  • 2942 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 240-gl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 700
760.n motronikin siirto 740.n koriin
« : 01.06.2012, 06:24:17 »
Millainenkohan operaatio olisi siirtää toi B230et motronikin moottorinohjaus 760,sta tuohon 740,aan jossa on kjet ruisku, moottorin ny vaihtaa muutamassa tunnissa mutta entäs nuo sähköt?
kumpikaan ei ole vähäpäästöisiä niin katsastuksen kanssa ei ole mitään isompia murheita niin  ajattelin ottaa tuosta 760sta ton turbokoneen 740,n koriin kun 760 on aika mätä, automaatti, sisusta ihan kamalassa kunnossa, ja maalatakkin pitäisi, 740. on taas hyvässä kunnossa kaikinpuolin muuten mutta moottori on vähän laiska ja kjetti ei oikeen miellytä
Motronikin vauhtipyöräkin löytyy kun tuota automaattilootaa en ajatellut siirtää koneen mukana.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2012, 02:05:15 kirjoittanut 240-gl »
nykyiset: 244 3,0 / 360 2,0i / 740 2,3Tic / Ford mustang / Jeep Grand Cherokee / Mitsu pajero

entiset volvot. 244, 240, 240, 240, 240, 740, 760, 940, S60, V70,

Poissa ata

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
  • www.vrcf.fi
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #1 : 01.06.2012, 09:27:22 »
Jokseenkin on työläs, itse Motronicin 240:iin laittanut. Ruiskun johtosarja kulkee saman kuoren sisässä kuin esim. valot ym. Jos ei halua turhia johtoja niin pitää aukaista koko sarja, poistaa ylimääräiset rihmat ja paketoida uudestaan. Boxin lisäksi tulee suuttimien pääteaste konehuoneen vasemmasta kulmasta ja tyhjäkäynnin ohjausboxi kuskin jalkatilasta, johon kannattaa tehdä johdot itse, koska alunperin kulkevat koetaulun sarjan sisällä.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #2 : 01.06.2012, 09:54:56 »
Niin sun piti tuossa aloituspostauksessa varmaan sanoa että molemmat on EI vähäpäästöisiä... ???

Poissa 240-gl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 700
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #3 : 02.06.2012, 02:04:34 »
Niin sun piti tuossa aloituspostauksessa varmaan sanoa että molemmat on EI vähäpäästöisiä... ???
Joo niin piti sanoa mutta ei näköjään aina voi onnistua  :)
nykyiset: 244 3,0 / 360 2,0i / 740 2,3Tic / Ford mustang / Jeep Grand Cherokee / Mitsu pajero

entiset volvot. 244, 240, 240, 240, 240, 740, 760, 940, S60, V70,

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #4 : 05.06.2012, 14:11:18 »
Kyllähän tuohon tosiaan hetki vierähtää, mutta motikka on kyllä hyvin yksinkertanen keksintö että ei se sähkötyön määrä mitenkään kamala ole. Ite tein vastaavan swapin k-jettiseiskaan, ja tässä kun sais aikaseks niin tuo "päivityssarja" oikeastaan joutaisi myyntiinkin kun mopo vähän karkailee taas ::). Joku yks täys työpäivä meni purkamiseen ja perkaamiseen johtosarjan osalta, ja sitten varmaan abouttia toinen kun kaiken masenteli uuteen koriin.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa 240-gl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 700
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #5 : 26.06.2012, 04:22:36 »
Kyllähän tuohon tosiaan hetki vierähtää, mutta motikka on kyllä hyvin yksinkertanen keksintö että ei se sähkötyön määrä mitenkään kamala ole. Ite tein vastaavan swapin k-jettiseiskaan, ja tässä kun sais aikaseks niin tuo "päivityssarja" oikeastaan joutaisi myyntiinkin kun mopo vähän karkailee taas ::). Joku yks täys työpäivä meni purkamiseen ja perkaamiseen johtosarjan osalta, ja sitten varmaan abouttia toinen kun kaiken masenteli uuteen koriin.
voisin ostaa tuon johtosarjan jos se myyntiin tulee?
nykyiset: 244 3,0 / 360 2,0i / 740 2,3Tic / Ford mustang / Jeep Grand Cherokee / Mitsu pajero

entiset volvot. 244, 240, 240, 240, 240, 740, 760, 940, S60, V70,

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760.n motronikin siirto 740.n koriin
« Vastaus #6 : 26.06.2012, 09:21:35 »
voisin ostaa tuon johtosarjan jos se myyntiin tulee?
Pistetään varaus kirjaan jos tässä kerkiäis vaihtamaan toisenlaiseen ruiskuun, onneks on vaan taas miljoona muutakin hommaa kesken...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy