Kaasutinmalleilla ilmeisesti pääsee tuolla 7-9l kulutuksella? Ruiskulla ei tunnu pääsevän mitenkään, 300:kin nassuttelee yleensä jotain 9l.
740 Nassuttaa jo ihan hulppeasti 10,2-13l.Vaikka tuntus että ruuta osais säätää seosta pienemmäksi, mutta ilmeisesti ihan perus jalkasäätö
on tuohonkin paras tapa kunhan kaasari on säädöissään.
Eräs sanoi että heillä oli ennen n. -85 240 joka oli kaasarilla ja sillä pääsi 7l:n puolelle. Ruiskuilla ei oo päässy. Kuulemma kuluttavat
"vakiomäärää" kaasunpainamisesta juurikaan riippumatta. Tuo tuli huomattua hyvin sillon botniaringin reissulla kun päivän ajot koostu;
matka-ajosta, ylinopeusmatka-ajosta(110-120kmh) ja rata-ajosta, eli kaasu oli lattiassa useasti. Bensaa oli matkaan lähtiessä 52l. Kotona
oli trippiin tullut 620km ja murunen oli bensaa jälellä. Eli 650km olisi päässyt.