RallyBaron  Samppasport

LH 2.4:n säätäminen

  • 1111 Vastauksia
  • 426948 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #75 : 01.10.2014, 22:14:18 »
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/metanoli-10-l#spas
noin 0,4e/l kalliimpaa kun V-Poverty :)
Paljonko tarttet? ::)

Älä muoviämpäri yllytä sitä!  :2funny:
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #76 : 01.10.2014, 22:18:09 »
Älä muoviämpäri yllytä sitä!  :2funny:

Miten ois nitrometaani? Ei vissiin hyvinmoni vinomotti oo vielä sitäkään kokenu?
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa lakeshead

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 786
  • Osta Volvo voimapesä, korjaa sitä koko kesä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #77 : 01.10.2014, 22:24:21 »
Miten ois nitrometaani? Ei vissiin hyvinmoni vinomotti oo vielä sitäkään kokenu?
se vaan tuppaa olee aika kallista, 8,99e/litra jos ostat 200l pöntön   :buck2:
 ja sitä sais pumpata suoraa pumpulla sinne imusarjaan ettei käy laihalla ::)
Edit:  "Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking and nitro is for racing."
« Viimeksi muokattu: 01.10.2014, 22:29:31 kirjoittanut lakeshead »

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #78 : 01.10.2014, 22:28:35 »
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/metanoli-10-l#spas
noin 0,4e/l kalliimpaa kun V-Poverty :)
Paljonko tarttet? ::)

Kuten sanottu, tynnyrillinen tai pari (200-400L), jotta voi ajella syttyäkin sinne päin. :juhau:

Tosin en ole hajulla miten metanolin kiihdytysrikastukset menevät, joten ne vaatinevat säätöä?  :(
Käymään saan sen käytännössä heti. Hienosäätö kestää pienen tovin sopituksen perusosalta.

Optimaalinen siitä ei tuolla ajolla vielä tule, mutta käy ja kukkuu liki bulkki-lastujen tapaan.

Miten ois nitrometaani? Ei vissiin hyvinmoni vinomotti oo vielä sitäkään kokenu?

Tuota tarvitaan käsittääkseni vielä enemmän kuin metanolia, joten suuttimet mahdollistavat entistä pienemmän tehon.   :-[


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #79 : 01.10.2014, 22:36:32 »
Tuota tarvitaan käsittääkseni vielä enemmän kuin metanolia, joten suuttimet mahdollistavat entistä pienemmän tehon.   :-[

Olikohan afr jopa 1,7.
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #80 : 01.10.2014, 23:20:20 »
Jos sytty-bini on ollut oikea, niin myöhäkön lisäksi sieltä tulee rikastusta aikas pirusti. Jos tuollaisesta vedosta olisi lambda-kippura jäljellä, niin se kertoisi asian varmaksi.

Jossakin LH:n uumenissa on tuollekkin joku vakio tai kartta, mutta sitä en etsi liikkuvassa autossa sattuneesta syystä, vaan se pitää tehdä simulaattorissa.

Tästäkään moottorinsuojatoiminteesta ei viitisen vuotta sitten ollut kuin kalpea aavistus, jos sitäkään.

Eiköhän kyseinen ominaisuus ollut about kaikkien tietoisuudesta, joka osasi vaan k-jet orgista lukea vihreäkantisia, olivat näkyvillä jo landia-aikoina. Muistan kun näitä tavattiin joskus hyvinkin kauan aikaa sitten jo. Se että sinä olet osaavin LH-jet mies maailmassa sekä et tiennyt siitä, ei vielä kerro sitä etteikö muut tiedä :D

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #81 : 01.10.2014, 23:36:30 »
Eiköhän kyseinen ominaisuus ollut about kaikkien tietoisuudesta, joka osasi vaan k-jet orgista lukea vihreäkantisia, olivat näkyvillä jo landia-aikoina. Muistan kun näitä tavattiin joskus hyvinkin kauan aikaa sitten jo. Se että sinä olet osaavin LH-jet mies maailmassa sekä et tiennyt siitä, ei vielä kerro sitä etteikö muut tiedä :D
No kuinka moni niitä vihreitä on sitten lukenut oma alotteisesti... Vaan uskonut kaupunkilegenda 3000rpm immutarinoihin ja vastaaviin.  :P

Eli eiköhän tässä oo tarkotus vaan tiedottaa asiasta. Tämähän on oikea topic (kerrankin vai hä?  ??? :P) siihen?

ps. Täytyy huomauttaa, että MINÄ voin kirjottaa ja usein kirjotankin epäselkeästi. Enkä tarkoita pahalla, vaan ihan oikeasti foorumille tiedoksi meiningillä kirjoittelen täällä.
Yritän aina perustella mielipiteeni/tietoni. Enkä ohjata "tämä on pakollinen" tyylillä. Paitsi 3" immu kyllä on aika pakollinen. Noh. Vitsi vitsi.  ;)
Pahoitteluni tästä. Taitais olla ihan allekirjotus materiaalia?  :D

Mikan taas kirjottaa aika helvetin suoraan ja siitä ei kannata pahoittaa mieltänsä. Jotkut ja monet siitä provosoituvat, mutta ei oikeasti kannata.
Mikan viittaa tässä tuohon yhteen topikkiin missä monet LH "tietäväiset" kertovat immun loppuvan 3000rpm ja lambda ei seuraa blä blä blä. Jne jne...

Ei tässä mitään vittuilua oikeasti haeta keneltäkään. Kaikkien parhaaksi minun mielestäni tieto LH:n säädöstä ja komponenteista on.
Ei edelleenkään LH paras ole, mutta ei ole huonoinkaan. Varsinkaan kun nyt on raotettu enemmän tietoa siitä!  :)

Tälläisenä välimuistutuksena.  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #82 : 02.10.2014, 03:46:02 »
Eiköhän kyseinen ominaisuus ollut about kaikkien tietoisuudesta, joka osasi vaan k-jet orgista lukea vihreäkantisia, olivat näkyvillä jo landia-aikoina. Muistan kun näitä tavattiin joskus hyvinkin kauan aikaa sitten jo.
Huoh!  :facepalm:

About kaikkien tietoisuudessa?  :o :facepalm:

Minä sentään olen lukenut EZK:n manuskan monasti kannesta kanteen.

BTW. Missäs on se volvon manuskoihin viittaamasi laatikoiden juttun lähdeviite on?   :o :o :o
Tai edes manuaaliin viitaus?  ::)

Sinä se viittaat moneen asiaan puheissasi, mutta kun lähde-viitettä kysyy, sitä ei löydy millään ja olet aiheesta hiljaa kuukauden....   :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Kinaat kanssani taas asiasta, vaikket tiedä LH/EZK-kombosta oikeasti yhtikäs mitään ja kaiken lisäksi viittaat johonkin mutuun (MUTU=MUsta TUntuu).  Annan kyllä mielelläni MUSTAn tuntua jos väittelet kanssani perusteluitta!  :pomo:

No, jos tämä viittaamasi naku-rikastus oli kaikkien tiedossa, niin ainakaan foorumin hovi-lastuntekijän (toni) tiedossa se ei ollut, koska hän teki sytyn viri-lastuja kopioimalla 16-tappisen syttylastun suoraan ja laittoi sen 8-tappisen syttylastuksi.
Puhumattakaan kaikista maailmalla myytävistä lastuista, joista sentää pyydetään kunnon hinta (+€150,-)

Minullakin tämä tieto täytyi hankkia kokeilemalla!  :-[

Kaipa olen vain täysin TOistaiTAoinen Tollo, eli TOTA.   :'(

Rehellisesti sanoen, eikä poliittisesti korrektisti joudun toteamaan, että minun tarkastuksessani heittojesi faktisuus on sawolaisten super-sankareiden näyttävä esille-tulo!
 :nuhtelu :nuhtelu

Wituiksmen ja Uusiksmen tekevät näyttävän kaapista ulos-tulon! :facepalm:

Se että sinä olet osaavin LH-jet mies maailmassa sekä et tiennyt siitä, ei vielä kerro sitä etteikö muut tiedä :D

Minähän en ole väittänyt olevani osaavin LH-mies maailmassa, vaikka jotain vähäistä LH:sta tiedänkin.

Minua osaavampia on pirusti enemmän, kuin minä!
Kuten LH:n kehitys-ryhmä, mutta heiltä tietoa ei ole julkisuuteen tihkunut!

Jos oikeasti tietäviä olisi vapailla markkinoilla, niin Wiinalastujen teko liki mielivaltaisille suuttimille olisi arkipäivää!
Tai edes bensa-lastuja saisi mille tahansa suutinten koko-välille 100-1000cc! :o

Missäs näitä myydään?

Vai teitkö sinä näitä jo 5-vuotta sitten??   :o :o :o

Ps. Poliittinen korrektius on rektumista!  :pomo:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #83 : 02.10.2014, 19:54:28 »
Jos haluat lisää infoa esimerkiksi siitä LH:n KD vaijerista ja linjapaineesta, hanki pääsy vidaan ja tule sitten uudestaan.

Onko sulla mahdollisuutta ottaa mitään print screeniä tuosta laatikko jutusta, kiinnostaisi vaan kovasti... Täällä ei pääsyä vidaan. :-\
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #84 : 02.10.2014, 21:07:02 »

Minä sentään olen lukenut EZK:n manuskan monasti kannesta kanteen.



Ei millään pahalla mikan, mutta joitakin saattaa nyppiä tyylisi vastata mitä käytät allaolevassa threadissa. Varsinkin silloin kun et tiedä asiasta, niin se saattaa olla hieman hmm kuluttavaa.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53511.msg912018#msg912018
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #85 : 02.10.2014, 23:20:44 »
Oikeasti, ootko todellakin noin v*tun idi*otti? Harvoin minulla menee kuppi nurin mutta lueppa noita ylipitkiä hölmöjä sepustuksiasi. Kokeileppa mitata vaikka oskilloskoopilla paljon tällähetkellä on kusta päässä.

http://www.k-jet.org/files/greenbooks/700/TP31397-1_700_ignition_incomplete.pdf

Siinä on nakutusrikastuksista tietoa, ollut jopa museon aikaan parissakin topicissa esillä, tainnut olla myös VRCF:lläkin jo pitempään. Varmana tosi moni jota on aihe kiinnostanut, on myös lukenut sen.

Jos haluat lisää infoa esimerkiksi siitä LH:n KD vaijerista ja linjapaineesta, hanki pääsy vidaan ja tule sitten uudestaan.

Toivottavasti loukkasin arvon LH-gurun tunteita, kirjota vaikka romaani vastineeksi, minua ei kiinnosta sitä enää lukea. Kukaan muu kun ei tiedä vielä kyseisestä järjestelmästä mitään eikä olla tehty E85:lle lastua, niin mitenhän me mistään voitaisiin tietää.

Toivottavasti modet poistaa tämän, samalla vois antaa vaikka bannit etten pääse tuota jatkuvaa idiotismiä mikanin ja hänen kätyreiden postausten muodossa lukemaan enää.

Jos vielä saadaan foorumin alotussivulle iso disclaimer, miten on ainoa oikea tapa virittää autoa, voit tehdä sinne sitten sisällön.

Minulle riitti, oikeasti. Toki voit vielä inttää tähän jotain kivaa vielä perään.

Edit: saataisiinko topicin otsikko muutettua: mikanin ylivertaisuus?
Tässä topicissa näkyy kyllä idiootteja. Mikan kommentoi asioita ylimielisesti, mutta kommenttien tasosta voi silti aina itse päätellä sen idiootin. Onneksi.

Vittuileminen ja ilman mitään perusteluja päteminen päänaukomisen välissä ei lisää uskottavuutta missään asiassa. Kokeiles joskus kertoa mihinkä nuo mikan:inkin juttuja hurjemmat heitot perustuu. Se, että vakioahtimelliseen farkkuun saadaan säätämällä "hurjasti vetoa" on liioittelua. Tuo sun touhus on vittuilua. Jälkimmäistä pidän typerämpänä tapana keskustella.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #86 : 03.10.2014, 02:11:04 »
Oikeasti, ootko todellakin noin v*tun idi*otti? Harvoin minulla menee kuppi nurin mutta lueppa noita ylipitkiä hölmöjä sepustuksiasi. Kokeileppa mitata vaikka oskilloskoopilla paljon tällähetkellä on kusta päässä.

http://www.k-jet.org/files/greenbooks/700/TP31397-1_700_ignition_incomplete.pdf

Tuo manuska on luettu jo monesti kannesta kanteen.
Ja kyllä tuo nakutusrikastusasia on tiedossani tapahtumana mutten tiedä vielä millä parametreillä sitä ohjataan. Kuten ei selvästi moni muukaan.

Jos et jaksa lukea ylipitkiä sepustuksiani, niin älä lue, katso vain kuvat tai mene kognitiiviseen lukuterapiaan.

Oskiloskoopilla ei pään nestepitoisuutta pysty mittaamaan suoraan. Pitäisihän se sinun tietää, jos jotain ymmärrät mittaustekniikasta.

Mutta esim. R&S FSH4.24 härvelillä sen pystyy mittaamaan, kun suunnittelee mittaus-proben oikein.
Siinä kun on vektoripiiri-kone ja ryhmäkulkuaika-mittaukset, joten tutkimalla virtsan ominaisuuksia voi sopivalla probella päätellä sen virtsan määrän hyvin tarkasti.

Ja kyllä, tiedän olevani asioissa "mulukku", mutten välitä siitä, koska olen sitä vain asioissa, en persoonana!  ;)

Siinä on nakutusrikastuksista tietoa, ollut jopa museon aikaan parissakin topicissa esillä, tainnut olla myös VRCF:lläkin jo pitempään. Varmana tosi moni jota on aihe kiinnostanut, on myös lukenut sen.

Jos haluat lisää infoa esimerkiksi siitä LH:n KD vaijerista ja linjapaineesta, hanki pääsy vidaan ja tule sitten uudestaan.

No, nakutusrikastuksen olemassa oleminen on ollut jopa minun tiedossani, mutta tarkemmat parametrit ovat hakusessa, eli missä se EZK:ssa luuraa tai mikä vakio/kartta sitä ohjaa LH:ssa.

"Hanki vidaan pääsy" kommentti kertoo juurikin tästä arrogantista tyylistäsi. Lähde-viitteitä saamme odotella heittoihisi niin pitkään, ettei hengitystä kannata pidätellä.....
Ehkä tietoa (faktista) sinulta saa skopolamiinilla ja peukalo-ruuvilla, jos silläkään...  :facepalm:

Säädä sinä se LH edes bensalle!  :D

Mutta onko vaikeata kertoa muille lukijoille tätä faktista tietoa jonka esim "vidasta" luet?  :-[

Toivottavasti loukkasin arvon LH-gurun tunteita, kirjota vaikka romaani vastineeksi, minua ei kiinnosta sitä enää lukea. Kukaan muu kun ei tiedä vielä kyseisestä järjestelmästä mitään eikä olla tehty E85:lle lastua, niin mitenhän me mistään voitaisiin tietää.

Aiheutit minulle ainoastaan reaktion, jota tämä hymiö kuvaa!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Kirjan olen kirjoittanut ja lehti-artikkelejakin "muutaman".  :D

Tee se etanoli-lastu paskan-jauhamisen sijaan, sillä se pitäisi onnistua antamieni tietojen perusteella ihan kevyesti!  :pomo:
Jos osaisit, keskustelisit kanssani erilaisten kartojen vaikutuksista ja niiden sijainnista eri bineistä.

Säädä edes bensalastu kondikseen ja penkkaa se!  :pomo:

Tekemäni Wiinalastu on penkattu ja tulos on aikas miellyttävä minusta ja muutamasta muustakin.
Vaikka tuossa Wiinalastussa syttykartta olikin 16-tappisen vakio, joka on wiinalle sopimaton moneltakin osin.

Toivottavasti modet poistaa tämän, samalla vois antaa vaikka bannit etten pääse tuota jatkuvaa idiotismiä mikanin ja hänen kätyreiden postausten muodossa lukemaan enää.
Jos vielä saadaan foorumin alotussivulle iso disclaimer, miten on ainoa oikea tapa virittää autoa, voit tehdä sinne sitten sisällön.Edit: saataisiinko topicin otsikko muutettua: mikanin ylivertaisuus?

Kun äly loppuu, astuu voima kuvaan! :facepalm:

Tästähän sinä juuri kerrot teoillasi, etkä todellisesta tiedosta ja sen jakamisesta.

Muista, että kommentoidessasi minulle, kommentoit myös tuhansille muille! :juhau:

No, onneksesi meidän Wäärin Wirittäjien tiedustelu-osaston jäseneltä tuli SMS-viesti minulle.
Sisältäen lauseen "Katso viestiketju xxx, Sekokupu sekosi. Sai kulmikselta varoituksen".
Joten kannattaa pelätä "kätyreitäni".   :2funny:

Tuolloin olin Volvon alla kissaa vaihtamassa. Sekosit todellakin!  :'( :facepalm:

Minulle riitti, oikeasti. Toki voit vielä inttää tähän jotain kivaa vielä perään.
Edit: saataisiinko topicin otsikko muutettua: mikanin ylivertaisuus?
Minä en intä, vaan kommentoin ja usein vieläpä perustelen kommenttini lähdeviittein!  ;)

Vääntöjä voi kanssani olla moniakin ja monista niistä olen oppinut paljonkin, kuten kanssa-vääntäjänikin.

Absoluuttisen oikeassa en ole, ja odotan mielelläni korjauksia olemattomiin tietoihini perusteltuina, koska minä opin silloin jotakin uutta!  :pomo:

Muutetaan tämän topicin aiheeksi perättömän väitteet ja niiden olemattomat perustelut!  ;)


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #87 : 03.10.2014, 06:58:13 »
ÄO- testi pakolliseksi ennen kirjoitusoikeutta!

Eikun saisko noita LH:n säätö-oppeja tiiviiksi paketiksi tuonne FAQ puolelle.
Lista vehkeistä, ohjelmista, vakioiden sijainnista ja merkityksestä toimintaan. Tiedä vaikka, jos nämä säätövehkeet yleistyy ja tieto siinä samalla.
Vaikkapa nyt tuonne: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2003.75
Nykyisellään vittumainen etsiä tietoa satojen paskanjauhanta viestien seasta.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2014, 07:07:47 kirjoittanut Ari E »

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #88 : 04.10.2014, 15:34:37 »
ÄO- testi pakolliseksi ennen kirjoitusoikeutta!

Eikun saisko noita LH:n säätö-oppeja tiiviiksi paketiksi tuonne FAQ puolelle.
Lista vehkeistä, ohjelmista, vakioiden sijainnista ja merkityksestä toimintaan. Tiedä vaikka, jos nämä säätövehkeet yleistyy ja tieto siinä samalla.
Vaikkapa nyt tuonne: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2003.75
Nykyisellään vittumainen etsiä tietoa satojen paskanjauhanta viestien seasta.

Vakiot löytyy eri paikoista eri bineillä. Eli sinänsä ei voi 100% sanoa oikeata paikkaa. Mutta tunerprolla kyllä löytää ne listasta ihan vakioista helposti.

Kuvassa constant(s):


Ohjelmana: TunerPro RT

BIN (ecun varsinainen bittiviidakko/ohjelma)
XDF (xdf on tuo millä luetaan BIN, noin niinkun ihmisille selkeässä muodossa, esim. constant jne listoista. Ilman xdf ei näe mitään)
Tools valikosta löytyy erillinen binäärin tarkistussumman laskija (jos tunerpron ei halua jostain syystä käyttää)

Löytyvät täältä: http://ipdown.net/jetronic.info/tiki-list_file_gallery.php

Ostrich asennuksesta jne: http://ipdown.net/jetronic.info/tiki-index.php?page=Ostrich%20Install

Jos voin vielä enempi auttaa niin kysykee pois  :)
« Viimeksi muokattu: 04.10.2014, 15:38:40 kirjoittanut puliukk0 »
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #89 : 04.10.2014, 15:50:21 »
Lisää löytyy: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153

Paras tapahan kantaa kortensa kekoon LH:n kanssa harrastusmielessä, olisi julkasta ne omat XDF:t hyvin kommentoituna. Ja upata esim juurikin tuonne ylhäällä olevaan ipdowniin tietokantaan.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2014, 15:51:59 kirjoittanut sekokupu »

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron