Kävin vaihtaa ton pumpun sittenkin -044 kopioon, koska ei tossa ollut kyllä järkeä. Siihe täytyy jossain vaiheessa hakea vielä joku adapteri, että saan sen sopimaan suodattimeen. Vähän ihmettelin tota mukana tullutta talaiskua, kun se on niinkuin banjo-liitin, mutta uros ja siellä päässäkin on joku reikä. En tiedä millanen liitin siihen mahtais oikeen sopia, mutta monet kai ovat käyttäneet noita ilmankin takaiskua? Silloin se on ainakin helpompi liittää.
Hitsailin tossa kans katosta jonkun antennin reiän umpeen, se on varman jolleki puhelimelle tai jollekin siinä ollut, mutta nyt se oli ollut tulpattuna sellasella kromilätkällä. Konehuoneest tuli myös laitettua umpeen jotain vanhoja reikiä, jotka jää tai luulen jäävän tarpeettomiksi. Sinne kun oli aikojen saatossa kertyny ties mitä, näytti ku haulikolla oisi ammuttu. Etutolpat otin kans pois ja tarkotus viel ennen maalausta purkaa kaikki alustan osat sieltäkin pois niin tulee nekin käytyä läpi ja tarkastettua.
Aloin tossa miettiä megasquirttiakin, saattaa olla että loppujen lopuksi siihenkin päädyn, mutta ei sitä tiedä. Kiinnostaa kyllä noi moottorinohjausjutut, ja oon käynyt jo epätoivoseksi sen Lh:n hukkakipinämodin suhteen, eikä luonne antaisi periksi enää palata jakajasytkäänkään. Mega vaan ennestään venyttäis projektia ja lisäis kustannuksia, vaikka entisen ohjauksen myiskin, mutta toisaalta sillä sais kyllä paremmin oikeasti sädeltyä konetta ja ois ehkä paremmat mahollisuudet saada se pysymään nipussa. Vaikka ei LH:kaan mua ole vielä pettänyt, mutta on se vähän semmonen. Siihen jos koittaa jotain säätöä lastulla tehdä, niin välillä tuntuu että mahdoton saada aikaan mitään järkeviä muutoksia mihinkään suuntaan ja suurin osa säädöstä on vaan immun ja bensanpaineiden kanssa pelaamista. Mutta tosiaan, en kyllä tiedä, koskahan tääkin oikeen tulee valmistumaan, ihme on jos ensi kesänä ajellaan.