Niin, laitan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin uretaanipuslat. Lisäksi uusin iskarit.
Ilmeisesti taakse menisi 140-sarjan "sport-jousi" motonetistä. Edestä voi ottaa puolitoista kierrosta pois, niin se jäykistyy samalla.
Ei ole vielä tietoa kallistuksenvakaimista, sen verran on että tämä amazoni on sport-malli, onkohan siinä jäykemmät vakaajat.
Kuitenkin auto jos on kevennetty aikalailla maksimiin, kuten aion tehdä, niin sekinhän jo "jäykistää" jousitusta. Rahaa koko hommaan palaa seuraavasti, kaikki puslat uusiksi, 120€, uudet iskarin joka kulmaan 120€, takajouset 80€, eli pääsee kahden viikon ruokalaskun rahalla paljon parempaan alustaan.
Yksi guru, jolle äsken soitin sanoi, että kunnossa ollessaan aman perä kestäisi sen 250hv, tämän verran tehoa autoon olisi tarkoitus saada, mutta kevyempänä peräkin kestää paremmin, eiköstä vain.
Onko järkevää tehdä alustaan muita muutoksia, esim 240:sen perää, yms. Nelilinkkejä yms.
Kun tarkoituksena olisi jossain vaiheessa tehdä semmonen 300+ moottori.
Entäs jarrupolitiikka, voiko käyttää 200-sarjan palikoita, jos voi, niin mitenhän tuo olisi mahdollista.
Peränkin vaihdan, jos niin kannattaa tehdä.
Vaikka vanha olenkin, niin Volvon malleista en tiedä juuri mitään muuta, kun nyt viikon verran nettiä selaillessa tarttunut haaviin.