Jälkiviisaus on aina hyvästä ja tätäkään ei olisi tapahtunut, jos en olisi arvioinut bensapumpun kuntoa väärin lyhyen vedon perusteella. Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa. Viime vuonna olin vähällä ostaa AEM:n Failsafe-laajakaistan jossa on ohjelmoitava kartta seoksen ja ali/ahtopaineen suhteen. Varoittaa jos menee pieleen. Mutta eipä tullut ostettua.
Tänään purin romuja irti ja vitospytty porauskunnossa, männässä jälkiä, kansi pilalla ja yhdestä pakovenasta puuttuu pala. Voidaan siis olettaa, että turbosta puuttuu myös siivestä pala. Se selvinnee huomenna, jumissa ei ainakaan ole. Kannesta on syöpynyt aika paljon tavaraa pois pakovenojen välistä. Näkyy seetirenkaiden sivut. Teorioisin, että tulpan hajoaminen on aiheuttanut kipinän vaeltelua kyseiseen väliin? Vai onko pakolämpö ollut vain niin kova.
Muutama kuvatus
tuolla.
Miten tästä eteenpäin?
Turbo tosiaan ensin auki, sen jälkeen kyselykierros toisen kannen seetitöille, kyseisen kannen porttaus ennen seetitöitä, "varakoneen" irrotus purkuautosta, suuttimet testipenkkiin, jne.