0
0 jäsentä ja 13 Vierasta katselee tätä aihetta.
V70:iin alotettu coolerin sovittelu. Pulttivarasto oli tyhjä niin ei saanu ilmastoinninkennoa ja syyläriä niputettua, huomenna paikallisesta huoltamosta käydä hakemassa pultteja ja kumiprikkoja.
Kiinnikkeet olis valmiina, enään pitää odottaa että maalit kuivuu. Saa nähä mitä siitäki tulee ku -14oC alkaa jo olemaan hieman liian viileä makoilla useampi tunti betonilattialla, vaikka oli mulla solumuovia kyljen ja lattian välissä
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Edit: saa tulla kokeileen tuota lattialla makuuta joku viikonloppu jos kiinnostaa
Tarviikko lisäkäsiä vai meinaatko vaan etten kestä pakkasta? Viime talvena, 10 viikolla, vaihdoin porukoiden pihassa öljyt. Siinä nyt ei montaa tuntia saa menemään, mutta on se vähän ikävää. Toki vaatetus ei ollut paras, eikä ollu alla ku vanha matto.
Fiestaa hitsuuteltiin lisää ja sit joutu kruunaamaan päivän oikomalla EX: 245:sen käyttökuntoon
P.S. Ennen kun joku nokkela ehtii huomauttaa moottorivalinnasta, niin eikös tuo sama kone ole myös 343 Volvossa, joten melkein kuitenkin siis Volvon moottori
Kyllä tuo on ihan ehtaa foortia, ns. Valencia eli vanhan Kentin jälkeläinen. Pari Valencia koneista Ecceriä on tullut omistettua ja kone osoittautui rääkkiä kestäväksi. Kauniskäyntinen se ei ole, vaan raksuttaa enemmän tai vähemmän.Pikkuvolvon 1,4 kone on Rellun 60-luvulta periytyvä C-sarjalainen, 1,7 taas Rellun F-sarjalainen.