KL-varaosat  Race.fi

Vm 88` 740 Anti lock valo palaa

  • 20 Vastauksia
  • 4678 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hannnu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #15 : 23.09.2011, 17:07:06 »
Ei sopinut, Se navan päälle tuleva "jarrurumpu" on liian matala...
98" 945 Classic B230FT + AW-71L
96" Lada 21044 1700i
01" Audi A6 Allroad V6 TDI 6spd http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/A6+Allroad/

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #16 : 23.09.2011, 22:26:39 »
Ei sopinut, Se navan päälle tuleva "jarrurumpu" on liian matala...

????

Tarkoitatko, että rummun halkaisija on liian pieni? Vaiko sitä, että kengät ovat liian syvällä rumpuun nähden?

Mätänetin levyt ovat siististi istuneen konttiini ja kanttiini.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #17 : 24.09.2011, 00:52:00 »
760 multilinkissä taitaa olla eri levyt kuin jäykkäperäisessä. Ja nimenomaan tuollainen matalempi jarrurumpu takana mielestäni eli olisitko saanut vahingossa 760:n levyt?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #18 : 24.09.2011, 01:06:31 »
760 multilinkissä taitaa olla eri levyt kuin jäykkäperäisessä. Ja nimenomaan tuollainen matalempi jarrurumpu takana mielestäni eli olisitko saanut vahingossa 760:n levyt?
Jep. Multilinkissä on matalempi.
Positiivista tässä asiassa on se, että sinun ei tarvitse aloitta topikkia jossa kirotaan kun mätänetin levyt meni heti kieroiksi. Niitä topikkeja kun on ihan tarpeeksi.

Poissa Hannnu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #19 : 24.09.2011, 08:07:22 »
Pistän taas kuvan havainnollistamaan meikäläisen sönkkäämistä  :idiot2:

Elikkäs:

A) Mikä meikäläiltä löytyy

B) Multilink?

C) Minkä sain motonetistä räpylään

Eli mulla on punasella korkeus pituus eri, Kuin motonetistä saadussa. Oli ~2cm korkeempi, Jäi mittaukset vähälle kun taivaalta tuli vettä niinku esterin rektumista...

Ja täähän on siis tuotu rapakon takaa, että onko sielä käytetty eri hilppeitä. Vaikka kai nääkin on ruotsissa niputettu  ::)
Omasta mielestä sielä ei nivomaattiakaan ole, Tai sit on revitty kaikki siihen liittyvä pois ???



Etulevyt nyt ainakin oli suht suorat, Mutta palat huutaa ku hoosianna :D
98" 945 Classic B230FT + AW-71L
96" Lada 21044 1700i
01" Audi A6 Allroad V6 TDI 6spd http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/A6+Allroad/

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Vm 88` 740 Anti lock valo palaa
« Vastaus #20 : 24.09.2011, 09:56:35 »
Jos siinä on jäykkä akseli, siihen on kyllä tasan yhtä levyä, juurikin tuo linkitetty osa joita on ns riittävästi motonetin listoilla. Takalevyt on jopa ollu ihan kelposia, etulaikat veti kieroon ksopivasti vuoden kohdalla kun takuu loppu, ja diiselikoneen tapauksessa ne ei ole edes kovin isolla rasituksella nuo laikat ::)
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Kulkukoira  Proturbo