Proturbo  Autodiagnoosi

mikä lastu

  • 16 Vastauksia
  • 7271 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4448
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: mikä lastu
« Vastaus #15 : 17.07.2016, 23:09:03 »
En voinut mieltäni malttaa....

No kieltämättä särähtää itseänikin korvaan ja pahasti.
Mites stonin, thelostartofin ja ecuprojectin lastut jnejne? Kyseisiltä ihmisiltä on saanut lastuja varmaan jo vuosikymmenen kohta, sekä kyseessä on porukkaa joka on juurikin tuonut isolle kansalle suurimman osan LH:n virittämisen saloja julki. Myös työkaluja (checksum plugarit jne)?
Korvaasi särähtää kaikki mikä liittyy LH:n ja sen säätämisen osaamiseen. Koska et vain pysty joko tunnustamaan tai tajuamaan sitä, että täällä kouvostoliitossa on keksitty merkittäviä asioita LH:n liittyen.

Stonin, thelostartof:n ja ecuprojectin lastut tunnen, kuten Ipdown:n, Jaybeezen ja Beebee:n, joista aktiivisissa yhteyksissä olen ollut Ipdown:n ja Jaybeezen kanssa pitkään.

Valitettavasti kukaan heistä ei ole keksinyt miten suuttimet skaalataan, kunnes tein Greycapin kanssa läpimurron ja varmistin, että asia on todellakin näin (suutinvakio #4).
Jaybeeze ja Ipdown ovat kahdestaan selvittäneet merkittävän määrän karttojen sijainneista, mutta niiden tarkoitusta he eivät ole saaneet selville.
Minä taasen olen selvittänyt, mikä mitäkin tekee ja jakanut tiedon heidän kanssaan, kuten kaikkien muidenkin kanssa täällä ja turbobricksillä. Tosin ihan kaikkea keksittyä ei ole kerrottu, mutta tärkeät asiat kuitenkin. Tosin asiat on jaettu säätäjien sisäpiirissä aika tarkasti, joka ei tänne foorumille näy.

En keksi mitään syytä sille, että jonkun pitäisi pystyä volvossaan säätämään sähköflektin käynnistymisen lämpötilaa tms. juttuja.

Tai esim. nakurikastuskarttaa tai montaa muutakaan asiaa, joita ei ole tarpeen säätää kuin siinä vaiheessa, kun LH ruuvataan moottorikelkan tai ruohonleikkurin moottorinohjaimeksi. ::)

Ja kuten huomaat, ipdown:n sivuilla esim. 962 binin XDF versio on 28 ja meillä on käytössä versio 50 ja noissa on edetty numerojärjestyksessä....    ^-^

Versiolla 28 pystyy tekemään kaiken tarpeellisen ja versiolla 50 tekee sitten mitä haluaa....   :pomo:
Että ehkä vois ottaa päätä pois per.. kouvolasta ja antaa credittejä niitä oikeasti ansaitseville.

Juuri tuota suosittelen sinulle! :pomo:

Minä selvitän asioita tekemällä niitä, enkä lorvimalla foorumeilla ja lukemalla muiden tekemisistä.
Jotenkin minusta tuntuu, ettei ymmärryksesi vain riitä tähän tosiseikkaan....  :facepalm:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4404
Vs: mikä lastu
« Vastaus #16 : 18.07.2016, 08:25:05 »
Lukittu aiheen karkamisen takia.

 

KL-varaosat  Race.fi