Oireilee seuraavasti: Ajossa yhtäkkiä menettää tehonsa ja lambda valo syttyy. Ei ota kierroksia muuta kuin kaasua hyvin varovasti annostelemalla. Mikäli yrität painaa kaasua kunnolla niin tukehtuu mutta kaasun helläämisen jälkeen ei kumminkaaan sammu. Käy tyhjäkäyntiä vian tultua hieman humppaamalla 1000-1400 rpm. Vikakoodi 1-2-1 eli vikaa imm, joka kerta sama koodi ei muita koodeja. Sammutan auton ja n. kymmenen min.kuluttua käy taas kuin ei mitään. Välissä nollasin vikakoodin ja häiriövalo sammui. Lähtee ertitäin hyvin käyntiin oli vikakoodi päällä tai ei,mutta vian ollessa ei ota kierroksia kuin houkuttelemalla ja sitten kun lähtee kiertämään niin n. 2500 rpm:n jälkeen alkaa korisemaan. Jos irroitan IMM liittimen vian ollessa päällä niin ei juuri vaikutusta käyntiin mutta jos ei vikaa niin irroitus aiheuttaa selvän muutoksen käyntiin. Oireillut nyt muutaman viikon jo lähes päivittäin. Oli vika koodia tai ei niin IMM liittimen "vääntely" vaikuttaa selvästi käyntiin, kontaktivika?. IMM liitin on varmasti puhdas ja samoin itse IMM on puhdistettu ja silmämääräisesti ei edes ollut likainen. Langat näyttävät ehjiltä vaikka ovatkin aivan h:lvetin ohuet. Voiko noita naarasliittimiä mitata esim yleismittarilla virran ollessa päällä ja mitä arvoja pitäisi tulla?Autolla ajettu ilman tähänastisia ongelmia 240 000km.