Kokemuksia ja havaintoja -91 960 kanssa, sekä etanoliin että moottorinohjaukseen liittyen. Tuolla vermeellä on mahdollista ajaa vakiosuuttimilla e85:lla, mutta ei se kyllä kuormitettuna vedä kunnolla ja kylmästartti on 2.2kOhm "nappiryypystä" huolimatta varsin tuskasta, eikä kärsi vaihdetta päälle ennenkon pata on aikansa lämmenny. Sitten tuli myös havaittua, että vikakoodien nollaus myös hukkaa lambdasopeuman, ja laite kajahtaa bensan kartoilla käymään, tai siis on kajahtamatta. Onneks kuuma kone lähti anturibluffilla käyntiin. Sensijaan tuon "resetin" jälkeen lambdasäätö ei korjaa enää seosta kohdilleen pelkällä e85 ajettaessa, vaan boksi ehtii tulkita kyseessä olevan lambda-anturivika, ja se putoaa taas oletuskartoille ja taas lakkas vehkeet käymästä, tuo efekti tuli noin 5km ajon jälkeen eli vikavalo sytty lambdasignaalin puutteen merkiksi ja veto loppu kun seinään. Toimii siis viinalla kun seossuhdetta kasvatetaan porrastetusti, mutta boksin nollaus pelkkää e85 tankissa on aika katastrofi. Tartteis testata isommilla sumuilla tuota...