Samat piirteet bemun kanssa ei suinkaan ole eduksi..
Niin, muiden matkiminen harvoin on eduksi. Siksipä Volvon vanhahtava (tai arkinen, miten sen haluaa sanoa) kylkimuotoilu on ihan piristävää ja askel eteenpäin, mielestäni, verrattuna XC60:seen.
Jos saa ajatuksella leikkiä, ottaisin keulan ja konepellin X5:stä, kyljen Volvosta, ja perän Mersun C-sarjan farkusta.
Harvoin kaikkea saa kerralla ja raha määrää lopulta valinnan monella meistä.
Ajatusleikki: tasaväkisin moottorein ja varustein jos XC90 on halvempi kuin X5, niin varmasti vie asiakkaita sinne suuntaan. Veisi minutkin, mutta pidätän oikeuden mielepiteen muutokseen, koska en ole vielä testannut XC90:stä.
Vielä muuten tuosta tulevasta kosketusnäytöstä: aika monessa kosketusnäytöllisessä autossa on yhä lämpötilasäätimet fyysisinä painikkeina. TM:ssäkin on usein todettu, merkistä riippumatta, koeajoissa ja testeissä jotenkin näin: "kosketusnäytön käyttö ei ole kovin sujuvaa, mutta onneksi lämpötilasäätimet ovat erikseen".
Mielenkiintoista siis nähdä, että miten tuo koetaan XC90:ssä. Tesla, jota myydään paljon vähemmän, ei vielä tässä suhteessa ole mikään referenssi.
Koska muuten alkaa XC90:sen lopullisen tuotantoversiot olemaan koeajettavissa jälleenmyyjillä? Siis ei nämä erikoisversiot, jotka ensin tehtiin, vaan normituotantoversiot?