Tilavuudeltaan hyvinkin se tuplat, ainakin kennon paksuus melkein kaksinkertaistui. Eipä tuolla mandariinin kokoisella ahtimella voi viiveestä puhua ja kyllä se paineen muutosaalto siellä kuitenkin sen verran ripeästi liikkuu että ei ole havaittavia eroja.
Laskinpa huvikseni... jos ajatellaan että coolerin koko on luokkaa 50 cm x 50 cm x 5 cm se tekee sen tilavuudeksi 7500 cc eli 7,5 litraa. Oman auton suuttimet työntää koneeseen hanat auki enimmillään noin 300 cc bensaa minuutissa per kappale eli yhteensä 1200 cc mikä on 1,2 litraa, painossa vähän reilu 900 grammaa joten sekunnissa koneeseen menee noin 15 g bensaa joka poltetaan seossuhteella noin 12:1 eli ilmaa menee 180 grammaa sekunnissa. Kuutio ilmaa painaa jotain 1200 gramman pintaan, litra siis noin 1,2 grammaa, eli sekunnissa tarvitaan 150 litraa ilmaa. Coolerin läpi kulkee siis sekunnin aikana 20 kertaa koko sen tilavuuden verran ilmaa. Tässä ei ole vielä otettu huomioon sitä että ahtojen noustessa ilmaa luonnollisesti työnnetään sinne enemmän kuin toisesta päästä menee ulos kunnes tietty ahtopaine on saavutettu mutta joka tapauksessa puhutaan sekunnin murto-osista ja vielä aika pienistä sellaisista.