Itellä on tunkin käpälään palikka / lätkä, joka laitetaan renkaassa kumea vasten. Sille pultti & siipimutteri kiinnitys niin on turvallinen ja nopea käyttää. Sitten sopiva liina/kettinki (vanteesta riippuen) kiepsautetaan vanteen puolien takaa ja tuon lätkän/tunkin käpälän kautta. Vain kuormaliina/kettinki osuu siis vanteeseen, ja kun on katupaineet rattaassa niin ei tuo (riittävän iso) lätkä paina liikaa kumea... Kummistakin opeliksin kuvien vanteista & renkaista on tunkattu ilman vaurioita. On tuossakin vinssi, mutta ku oot kannon nokassa "sopivasti" ni ei raaski raakasti vinssata pois, mukavampi laittaa kalikkaa rattaan alle. Eikä tuotakaan voi helmoista tms. tunkata.
Kerran, oisko ollu toinen päivä laite omistuksessa jäätiin isäukonkanssa mahasta kiinni ku putosi syviin metsäkoneen uriin. Puuriulla vääntämällä nosteltiin rungon alta ku ei ollu tunkkeja, mutta kerrasta opittiin ettei se oo mikään optimaalinen nostelupaikka -> vinssi & farmitunkin hankinta +em. apupalikat siihen.