Mutta sitä olen ihmetellyt näissä flexitune kokeiluissa, että miten teillä riittää suuttimissa tuotto jos ohjelmallisesti lyödään karkeasti 30% enemmä aukioolo aikaa, niin eikö ala olla jo aika tapissaan kokoonpanon muuten pysyessä vakiona? LH:n tapauksessa taisi olla 0.6bar mikä maximit, miten lie motikalla kun vakioahdotkin taitaa olla jo hieman korkeammat?
Motikasta en tiedä sen enempää kuin sika neon-valoista mutta LH:sta tiedän hitusen.
Vakio LH ja flexi kestää viinaa sen 0,6 baaria pohjaamatta pahasti vakiolastulla, vaikka sen yläpää hitusen paksulla onkin. 0,8 baaria tarkoittaa 100% aukioloa siellä +4500rpm wiinalla flexin kanssa. Vaan silti sopat eivät mene vaarallisen laihalle terveellä automaattivaihteistolla. Ja silti sekään ei vielä viinalla nakuta.
Vakiona LH ei kartoilla ohjaa kuin sinne 80% pulssisuhteelle normaalisti normaali koneenlämmöillä.
375cc/min suuttimilla ja baarin ahdoilla mennään viinalla tapissaan siellä +5500rpm kohdilla, joten ei automaatilla pahemmin haittaa. Nakutusta ei ole antureiden mukaan vaikka liki lambda 1:llä mennään.
Meikälläisellä on hakusessa sellaiset 450-500cc/min suuttimet, jotta pääsen sinne turvalliseen 80% pulssisuhteeseen kaikissa tilanteissa. Eli jos jollain sellaiset on, niin tarjota saa! :hello: