No eihän siinä niin notta... Inssi vaati et pitää olla ohjaustehostin paikoillaan ni laitoin sen jenkki mallin mikä oli PRV:n kylessä no eihän siin ni eihän ahtoputki mahu enää paikoillee ni joutu ottaa coolerin pois ku ei oo tavaraa uuen ahtoputken tekoon
No yks asia vähemmän leimalle
Vaati meinaa et pitäs penkki lapussa lukee ahtimen ja coolerin mallit ja koot
Ajelin hetken aikaa tolla tänää ni tuntuu tässä "uudessa" koneessa pelaavan alipaine pumppu paremmin ku tuntuu jarrutukseen tarvittava voima keveemmältä, tai sit on reisii tullu lisää jerkkua parin päivän aikana ku nostellu m 46:sta ynnä muuta olevinaan raskaita asioita
Anto muuten yhen hylyn lisää just tosta et jarrutus voima liian kova
Joku suutin lopettaa välillä (harvoin) toimimisen mut korjaantuu tosi pian alkamisesta ihan itekseen. Termostaatin linkosin kans lepikkoo ku ei avautunu ollenkaa... Alko vesi kiertään