Proturbo  Autodiagnoosi

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262245 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jupe_e

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
  • www.vrcf.fi
No onko se oikeasti vaikea operaatio se puslan vaihto? Tai kallis?

Ja tottapa se ponnistamalla se pahvi tarkistetaan.. Rupesin vaan miettimään sitä paisaria, et voiko sinne niin v*tusti tulla öljyä muualta kuin koneesta.. Vaikea uskoa että letkuissa olis niin paljoo vanhaa öljyä että siitä noin mustaa siitä nesteestä tulis..
Eikös näissä ole öljyjäähy syylärin jatkona? Olisko pääty halki ja sitä kautta öljyt vesien sekaan...

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Miksi originelli siniseltä ei käy? Kiinnostaa vaan miksi.

Eikös vahvempi kestä paremmin, ja siitä tuskin on haittaa vrt. vakio?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Paikalla Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4666
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Eikös vahvempi kestä paremmin, ja siitä tuskin on haittaa vrt. vakio?

Kyllä se vakio kestää. Sulla ei kuitenkaan tässä ole 1000hv teho tavotteita..
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Kyllä se vakio kestää. Sulla ei kuitenkaan tässä ole 1000hv teho tavotteita..

Ei ookaan. 2000.  ;D

No en tiärä ku 2 niitä nyt on jo menny, et mikä prkl..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Paikalla Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4666
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Ei ookaan. 2000.  ;D

No en tiärä ku 2 niitä nyt on jo menny, et mikä prkl..

Vähän viittaa asennus virheeseen.. Kyllä tuo pahvi minkä vaihoin niin on kestäny. Ja se on vaihdettu talvella kylmässä tallissa :idiot2:
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vähän viittaa asennus virheeseen.. Kyllä tuo pahvi minkä vaihoin niin on kestäny. Ja se on vaihdettu talvella kylmässä tallissa :idiot2:

Itteä ihmetyttää tuo Laulajan toiminta, nyk. korjaaja näki välittömästi että huohottaa ku perkele, ja Laulajalla sitä ei oltu noteerattu mitenkään..

Niin tosiaan en oo maininnut niin tää nyt menee sit nykyisellä korjaajalla uusiks oikeestaan koko kone.. Kansipahvi uusiks ja kannelle koeponnistus, männänrenkaat uusiks ja kaikkee muuta pientä kivaa.. Menee 1500e Laulajan remppa basically hukkaan, mut tuleepa ny sitte kuntoon.

E: Tiiän että uus kone paikalleen tulis halvemmaks, mut mun säkällä se leviäis heti perään seki.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
persus sentään ku sulla vastustaa tosissaan >:(
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Eikö sillä Laulajalla ole mitään vastuuta tekemisistään? Oonko ymmärtäny väärin että se on kojaamo?
Kummallista touhua jokatapauksessa.   :idiot2:

Täs käy niin että ei sun kannata ikinä hukata tätä. On niin kallis.  ;)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Kyl tää vastustaa niin pirusti notta rahakkaampaaki sylettäs!

Ja juu, seKIN on "autokorjaamo", ja v*tut. On se ny kumma jos ei nykyiselläkään tuu kuosiin. Sitte myyn erittäin halvalla pois ja ihan piruillakseni ostan mulkunjatkeen.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", koneremppaa TAAS..
« Vastaus #294 : 28.11.2012, 18:08:01 »
Ajelin siinä joutessani korjaamon ohi, ja kas vain! Oli Volvo kadonnut pihasta, eli oletettavasti sisällä ja näinollen myös työn alla. Se taas ei vielä kerro mitään, leimaa tähän tuskin saa ikinä..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Eikös näissä ole öljyjäähy syylärin jatkona? Olisko pääty halki ja sitä kautta öljyt vesien sekaan...

Oli käynyt juuri näin! Soittelin tunti sitten korjaajan kanssa. Lisäksi turbon akseli poikki..?  ???

Nyt kaipais nettisivuja et mistä sais tilata männänrenkaita ja kk-laakereita. Mittoja ei oo vielä tiedos, varmaan huomenna se mulle soittelee sit.

Ja sitten semmosta mietin, et jättäiskö öljyjäähyn kokonaan pois ja vetäis suoraa letkut yhteen, ja sit kesämmällä ku alkaa lämpeemään niin kattelis uutta syyläriä + letkuja yms. Vai mitä tulis kaikkineen kustantamaan nuo em.? Ei raaskis tähän konkkaan ihan miljoonia latoa.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", koneremppaa TAAS..
« Vastaus #296 : 03.12.2012, 19:09:35 »
960:n tiedoilla löytyis sellainen sokeointilaatta siihen öljypohjan letkulähtöön. En nyt muista oliko vanhemmissa 850 vapareissa tätä samaa.
1366780 cap
1366791 sealing ring

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Eikös näissä ole öljyjäähy syylärin jatkona? Olisko pääty halki ja sitä kautta öljyt vesien sekaan...

Oli käynyt juuri näin! Soittelin tunti sitten korjaajan kanssa. Lisäksi turbon akseli poikki..?  ???

Nyt kaipais nettisivuja et mistä sais tilata männänrenkaita ja kk-laakereita. Mittoja ei oo vielä tiedos, varmaan huomenna se mulle soittelee sit.

Ja sitten semmosta mietin, et jättäiskö öljyjäähyn kokonaan pois ja vetäis suoraa letkut yhteen, ja sit kesämmällä ku alkaa lämpeemään niin kattelis uutta syyläriä + letkuja yms. Vai mitä tulis kaikkineen kustantamaan nuo em.? Ei raaskis tähän konkkaan ihan miljoonia latoa.

Siinä juurikin syy ja seuraus. Voitelu oli heikentynyt vesien sekoittumisen myötä, jolloin akseli ei päässytkään pyörimään ja naps..

Harmillinen homma, mutta hyvä ettei kansi tai lohko ollut syynä.
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1797
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", koneremppaa TAAS..
« Vastaus #298 : 03.12.2012, 23:52:52 »
En nyt muista oliko vanhemmissa 850 vapareissa tätä samaa.
On.
Mulla ollut melkeen vuoden pois toi öljynjäähdytin/lämmitin.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", koneremppaa TAAS..
« Vastaus #299 : 04.12.2012, 05:19:44 »
Laitas privalla osoitteesi niin laitan tuollasen palikan tulemaan.



Sen verta vastustanu sulla että saat ilmatteeks tuon. Maksat vaikka postimerkin jos siltä tuntuu.

 

Futurez  Kulkukoira