Carcom Oy  Ateho

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262234 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #615 : 14.12.2013, 06:14:13 »
Kyllähän ne venttiilijouset työntää ihan hyvin nokkia ylös sieltä, eli ei vika sinänsä jos kerran laakerikansi on irroitettu.

Paljonko on sopiva määrä rahaa? Paa vaikka YV.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #616 : 14.12.2013, 14:31:53 »
Tosiaan kun tulpatkin otti pois niin näkyi selvää kosteutta ykkös-, kakkos- ja nelospytyssä..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Paikalla Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2549
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #617 : 15.12.2013, 03:25:13 »
No joha ny vastustaa tän kans, ja mää ku luulin et toi mun V70 o murheenkryyni  :-\
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #618 : 15.12.2013, 12:44:36 »
No joha ny vastustaa tän kans, ja mää ku luulin et toi mun V70 o murheenkryyni  :-\

Eihän tämole mikhän..

Kunhan tässä toipuu niin mennään taas ihmettelemään ja v*ttuuntumaan lisää. Hyvä auto S*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Paikalla Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2549
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #619 : 15.12.2013, 19:53:37 »
Eihän tämole mikhän..

Kunhan tässä toipuu niin mennään taas ihmettelemään ja v*ttuuntumaan lisää. Hyvä auto S*
Kyllä nää tekemistä kehittää osaa, omastaki tarttis kaivaa ölppäloukku pois ja samalla vaihtaa laturin kaapeliksi paksumpaa jöötiä. Mutta se OT:stä, kuten totesin jo aikasemmin niin mukavampi seurata projektii jossa tapahtuu kokoajan jotain  :)
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

855_T5R

  • Vieras
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #620 : 16.12.2013, 00:33:47 »
Kyllähän ne nokka-akselit vähä ärvöttää ylhäällä ku välikannen pois otat ku jakohihna ahistaa toiseltapuolen :)

Jos jako hypänny nii tarkista jakohihnapyörä kampiakselilta onko boori ok!

Mulla sekos jako ja kaikki pakoventtiilit väänty.

Ja eihän vaan olis kiertokangen laakeri menny? Siitä lähtee aika miehinen kapatus..

Laita jäykemmät öljyt jos nostimet naputtaa.. tai paininkupit miten kukanenki sanoo

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #621 : 16.12.2013, 17:44:43 »
Sitä meki mietittiin et olisko jako hypänny..

Kaveri nyt on purkanu sen verran että enää pultteja auki ja kansi irti.

KK-laakeriakin mietitty, mutta vaikuttaakos tämä jollain lailla käyntiin tai koneen toimimiseen muuten? Ja saakos ne vaihdettua alakautta, 10V vaparis ainaki sai..

Kumminkos päin ne jäykemmät olikaan? 5W-40 oon käyttäny, eli onkos 5W-30 sit jäykempää? Ja mitä sä suosittelisit?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #622 : 16.12.2013, 18:30:42 »
Taitaa saada vaihdettua. Ei vaikuta käyntiin sinäänsä, ellei ole jo pyörähtänyt päällekkäin tai muuta katastofaalista. Väärinpäin 5w30 on juoksevampaa kuin 5w40.

Edit. En lukenut kuin viimeisimmän viestisi. Jos naputusta pitää, niin voi se kk-laakerit olla. Pahenee kolkottavassa vaiheessa aika nopeasti koko ajan pahemmaksi.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2013, 19:38:54 kirjoittanut miikel »

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #623 : 16.12.2013, 21:22:28 »
Kaverin vapari 2.5. 20V 850 piti kolinaa aina koneen lämmetessä, epäiltiin nostajia ja olihan niissäkin vikaa mut loppujenlopuks sylkäs kovassa vedossa kangen lohkonkyljestä kun se ääni tulikin sieltä ;D Eikä tosiaan pitänyt mitään kauheeta kolinaa mut ilmeisesti oli joku öljykanava tukossa tms. eikä saanu öljyä kun siinä vehkeessä oli ollu laakerivikaa joskus aiemminkin... Ja eikös se niin mennyt että öljyissä esim. 10W-40 toi 10 on öljyn notkeus kylmänä ja jälkimmäinen kuumana, ja mitä isompiin lukuihin mennään niin jäykemmäks muuttuu?
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #624 : 16.12.2013, 22:10:45 »
kk laakerit pystyy vaihtamaan alakautta.

Onko noi ahdot käyny kuinka korkealla?
Ja onko tullut pätkäsyä isoilla ahdoilla?
Jos, niin kanki/kanget mutkalla, silloin pitää pientä mukavaa kolkotuska, kun hankaavat kampuran limppuihin kiinni.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #625 : 16.12.2013, 22:13:42 »
Kaverin vapari 2.5. 20V 850 piti kolinaa aina koneen lämmetessä, epäiltiin nostajia ja olihan niissäkin vikaa mut loppujenlopuks sylkäs kovassa vedossa kangen lohkonkyljestä kun se ääni tulikin sieltä ;D Eikä tosiaan pitänyt mitään kauheeta kolinaa mut ilmeisesti oli joku öljykanava tukossa tms. eikä saanu öljyä kun siinä vehkeessä oli ollu laakerivikaa joskus aiemminkin... Ja eikös se niin mennyt että öljyissä esim. 10W-40 toi 10 on öljyn notkeus kylmänä ja jälkimmäinen kuumana, ja mitä isompiin lukuihin mennään niin jäykemmäks muuttuu?

Pienempi luku tarkottaa notkeutta kylmänä ja mitä pienempi ni sitä notkeempi ja isompi luku mitä isompi ni sitä paremmin pysyy jäykkään kuumaan..muistaakseni

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" MYYDÄÄN
« Vastaus #626 : 17.12.2013, 00:43:40 »
Myydään konevikaisena. Mun kiinnostus on loppu. Hakekaa pois, YV / 046-6282781 / Toni Niemi, Kauhajoki.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

855_T5R

  • Vieras
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ja paskana taas..
« Vastaus #627 : 17.12.2013, 05:57:05 »
Sitä meki mietittiin et olisko jako hypänny..

Kaveri nyt on purkanu sen verran että enää pultteja auki ja kansi irti.

KK-laakeriakin mietitty, mutta vaikuttaakos tämä jollain lailla käyntiin tai koneen toimimiseen muuten? Ja saakos ne vaihdettua alakautta, 10V vaparis ainaki sai..

Kumminkos päin ne jäykemmät olikaan? 5W-40 oon käyttäny, eli onkos 5W-30 sit jäykempää? Ja mitä sä suosittelisit?
itellä oli ärrässä 15w-40 ja 10w-30... KAverilla teki T5 konerempan jälkeen että castrolin magnatech 5w-40? nii nostajat ihan hirveetä ääntä piti... Valtran 20l pöntöstä 10w-30 ja kone vaikeni :D Onko alapalkki edessä jos kk laakerit vaihtaa altapäin?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2013, 05:58:56 kirjoittanut 855_T5R »

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4666
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" MYYDÄÄN
« Vastaus #628 : 17.12.2013, 09:14:22 »
Myydään konevikaisena. Mun kiinnostus on loppu. Hakekaa pois, YV / 046-6282781 / Toni Niemi, Kauhajoki.

Paljos on hintaa?
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Paikalla Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" MYYDÄÄN
« Vastaus #629 : 17.12.2013, 12:53:14 »
Paljos on hintaa?

Eikös siinä lue, että hakekaa pois, eihän se silloin mitään voi maksaa  ;D

 

RallyBaron  Samppasport