Ei kokemuksia, itse jätin kylkilistat puhaltelematta kun ne vaikuttas äkkiseltään olevan eri materiaalia kuin takapuskuri, ja muutenkin vielä tarpeeksi
mustat. Riippuu tietty autosta miten eri muoveja voi mustata puhaltamalla. Esim tässä maskiritilä ei ottanut mitään reaktiota puhaltimesta.
Ei nyt tieten ihan täysillä kannata maalipintaan suunnata, ei se nyt varmastikkaan pikku lämpöä pelkää, varmaan maalipinnan kuntokin vaikuttaa.
Kannattaa muistaa sekin että esim kun hitsaat peltiin pisteen niin se maali palaa irti siitä 1-3cm matkalta ainakin. Että ei se ainakaan liikaa lämpöä
kestä.
Kumitiivisteitä en lähtis ainakaan ite taaskaan ihan täysillä puhalteleen eikä nekään varmastikkaan kovin paljoa kuumaa siedä. Nehän hapertuu jo siinä jos
auto seisoo vuosikymmeniä suoraan aurinkoonpäin
Lasien läheisyydessä olisin myös varovainen, sillä mistäs ne haljenneet tuulilasit johtuu? Ilmasuuttimista tulevasta lämpimästä ilmasta.
Eli lyhyesti, ei omakohtasia kokemuksia näistä, ei muutako omalla vastuulla hyvin varovasti kokeilla jos siltä tuntuu.
Tuossa takapuskurissa vähän tuntu että tahtoo ainakin puskurin kyljet hiukka väännellä jos liian paljo tohottaa pintaa kerralla. Tai sitten vaan luulen.
Autoon tuli muuten hommattua ovikahvojen päälle sellaset 960 style kuoret. Muuten kivat mutta epäilen että ovatkohan korkemmat mitä oikeat?
Pystyskö joku jolla 960 on niin mittaamaan oven kyljestä kahvan leveimpään kohtaan? Voi nuot kyllä näyttääkkin vielä leveiltä kun ovat niin silmiin
hyppäävää beigenvaaleaa muovia. Korin sävyyn olis tarkotus maalauttaa.