Autodiagnoosi  Carcom Oy

Team Recycle Racing Finland - 940 B230FT --> D5252T "MYYTY"

  • 523 Vastauksia
  • 246335 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #60 : 28.10.2011, 22:05:23 »
Menee kyllä muhun tuo naamiointi ihan täydestä. :)
144-70

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2006
  • Näpräilijä
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #61 : 28.10.2011, 22:19:46 »
Menee kyllä muhun tuo naamiointi ihan täydestä. :)

Kuin myös, kattelin nimittäin sitä saumaa ihan erikohdasta :uglystupid2:
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa lahtela

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #62 : 28.10.2011, 22:23:38 »
Hienoa työtä! :)
Eipä ole joutunut vielä tuollaista tekemään/miettimään, vaikka metallihommia joutuu jokapäiväisesti tekemään ;D tai ainakin yritetään...
Volvolla saa, ja rahalla pääsee.
-87 745
-78 242 L
Ex; vm88 740GL, vm89 240GL

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #63 : 29.10.2011, 00:07:15 »

...sitten se on hiottu rälläkän lamellilaikalla melkein sileäksi ja loput paineilmavingulla, jossa on munan muotoinen melko karkea terä. Kierrokset täytyy pitää hyvin matalina, niin tulee sopivan karhea pinta. Lopuksi koko komeus on lasikuulapuhallettu.

Nämä on just niitä yksityiskohtia, joiden takia sun projektejas on ilo lukea. Ei kovin moni ihminen viitsi tai osaa nähdä tuollaista vaivaa tehdäkseen noin "tehdastekoista" jälkeä. Thumbs up!

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5756
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #64 : 29.10.2011, 01:07:19 »
Nämä on just niitä yksityiskohtia, joiden takia sun projektejas on ilo lukea. Ei kovin moni ihminen viitsi tai osaa nähdä tuollaista vaivaa tehdäkseen noin "tehdastekoista" jälkeä. Thumbs up!
Juuri näin O0 P>

PS. Hymiö "P>" on laitettu foorumille kulmamiehen takia ;D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6375
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #65 : 29.10.2011, 10:30:11 »
Kiperä kysymys heti päivän alkuun. Mistä mallista on tämä kallistuksenvakaaja, jossa moottorin ali kiertävä kohta on paljon syvempi? Onkohan tuon mallisia vakaajia eri paksuisia?



Jos joku tunnustaa omistavansa tuollaisen, niin viestiä vaan tulemaan, niin aletaan hieromaan kauppaa.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13583
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #66 : 29.10.2011, 10:49:32 »
Tein myös egr-venttiilin väliin säätölevyn, kun muuten pakosarjalta tuleva putki olisi jäänyt väänteeseen. Harmillisesti vaan unohdin tehdä reiän siihen levyyn ;)
Aika amatöörimäistä ;) meikä sössi ihan samanlailla  ::)
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #67 : 29.10.2011, 11:52:30 »
Väittäisin tuon olevan 760 tai 960 vakaaja. Saattaa olla myös dieselistä, sillä ainakin 200-srj diisseleissä, kuin myös pervoissa, on tuollaista keskeltä syvennettyä vakaajaa.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2011, 11:55:24 kirjoittanut Kisko »
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

The moose

  • Vieras
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #68 : 29.10.2011, 11:55:01 »
Väittäisin tuon olevan 760 tai 960 vakaaja.

näyttää joo 700/900 vakaajalta mut moottorina on prv

kenties??

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #69 : 29.10.2011, 12:20:15 »
Täytyy vaan hämmästellä Kulmamiehen pedanttisuutta!
Uskomatonta työnjälkeä!  P> P>
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9008
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #70 : 29.10.2011, 12:53:25 »
Mistä mallista on tämä kallistuksenvakaaja, jossa moottorin ali kiertävä kohta on paljon syvempi?

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Näyttää tosiaan 760 PRV etuvakaajalta. Vertailun vuoksi seiskaturbon ja seiska-PRV:n etuvakaajat:



Ehin valitettavasti tuon oman PRV-vakaajan myymään jo pois  :P

Poissa MikkoY

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #71 : 29.10.2011, 14:26:19 »
Kun kerta tulee tehdastekoista jälkeä, niin et viittis sarjatuotantoa aloittaa?!

Todella asiallinen projekti, taas. Hattu kouraan.
144 1971
944 S 2.3 LTT 1996
V70 D4 AWD Classic Sport 2016

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #72 : 29.10.2011, 14:39:26 »
Näyttää tosiaan 760 PRV etuvakaajalta. Vertailun vuoksi seiskaturbon ja seiska-PRV:n etuvakaajat:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ehin valitettavasti tuon oman PRV-vakaajan myymään jo pois  :P
samaa isekkin etsin ja ostin TOK:lta kuvassa olevan vakaajan joka ei sovi heittämällä paikalleen siltikään.

hieno proju jatka samaan malliin :)
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6375
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #73 : 29.10.2011, 14:52:07 »
samaa isekkin etsin ja ostin TOK:lta kuvassa olevan vakaajan joka ei sovi heittämällä paikalleen siltikään.

hieno proju jatka samaan malliin :)

Kiitos kaikile kehuista, jatketaan :)

Jääkö se vakaaja sulle nyt ylimääräiseksi vai sovitatko sen paikalleen?

Kierrätyskeskuksesta katselin "thukka" nimimerkin myynti-ilmoitusta 940 dieselistä ja siellä oli kuva alustasta.


Tuo näyttää matalammalta, joten tuo syvempi versio on siis pervosta. Kuvassakin näkyvä, öljypohjan etuosassa oleva "munapussi" tulee mulla nyt yhden sylinterin verran taaemmas, joten taitaa ottaa juurikin vakio vakaajaan kiinni.

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #74 : 29.10.2011, 15:01:50 »
katsurilta pitäs saada lupa siirtää vakaaja etu palkin taka puolelle niin sitte passais omaa projuun.
muuten oli turha ostos.
jääkö tässä öljy tila etupalkin etu vai taka puolelle?
jos jää takapuolelle niin tämä vakaaja pitäs passata suoraan.
jos oikeen muistan niin ampulanssi malissa on jäykempi vakaaja. ja samalla muodolla oleva...

kuvien perusteella passais tuo prv vakaaja suoraan.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2011, 15:04:04 kirjoittanut volovo mies »
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

 

Futurez  Kulkukoira