Carcom Oy  Elekma

B19FT käy rikkaalla.

  • 65 Vastauksia
  • 15607 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #15 : 27.07.2013, 09:39:27 »
Mistä johtosarja on peräisin? Onko tehty tarvittavia muutoksia?

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #16 : 27.07.2013, 12:00:40 »
240 johtosarja, Mitä kaikkee siihe pitäs muuttaa?

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #17 : 27.07.2013, 12:07:00 »
Näköjää tuo 019 mittari saabista kotosin.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #18 : 27.07.2013, 15:17:57 »
016 immulla anto vikakoodin 121 eli maf tai map vika.
016 immu sit kai rikki.
onko turbossa erilaine map anturi?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #19 : 27.07.2013, 15:28:01 »
016 immulla anto vikakoodin 121 eli maf tai map vika.
016 immu sit kai rikki.
onko turbossa erilaine map anturi?

Lukase LH:n perusjutut läpi. LH:ssa kun ei ole MAP anturia. Koneen pitäisi käydä ihan kohtuullisesti vaikka IMM johto olisikin irti.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #20 : 27.07.2013, 15:30:36 »
sammu ku immun irrotaa.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #21 : 27.07.2013, 15:34:04 »
Onko sulla, jotkus virilaskut noissa bokseissa. Jos  niin kokeile laittaa alkuperäinen lastu ecuun paikalleen.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #22 : 27.07.2013, 15:38:37 »
sytkälastu on, alkuperästä ei oo.
betoni^ nimiseltä ostin molemmat boksit ja immun

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #23 : 27.07.2013, 15:41:05 »
sytkälastu on, alkuperästä ei oo.
betoni^ nimiseltä ostin molemmat boksit ja immun

Laitappa tänne vielä ne boksien numerot. Lähinnä ecu kiinnostaa.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #24 : 27.07.2013, 15:48:10 »
0 227 400 148 ja 0 280 000 563

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #25 : 29.07.2013, 18:23:03 »
nyt on toimiva 016 immu, vähä käynti parani ei muuta.
330km ajettu ja tankki melkei tyhjä, eli aika hyvi maistuu menovesi.
Mitä muutoksii tuo lh vaparista turboks vaatii?
oli muualkii kyselyy tästä mut en oo saanu vastausta.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #26 : 29.07.2013, 21:08:17 »
Jos kokeilis b230f suuttimii?

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #27 : 29.07.2013, 21:47:10 »
Miten totesit että se lambda pelaa?

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #28 : 29.07.2013, 21:55:27 »
siis onko tässä vaparin boksi turbon suuttimilla?   

Lampra on tosiaan voinu ottaa kipeetä väärän immun aikaisista, bensapitoisista pakokaasuista

Poissa JAMH

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 170
  • www.vrcf.fi
Vs: B19FT käy rikkaalla.
« Vastaus #29 : 29.07.2013, 23:58:49 »
330km ajettu ja tankki melkei tyhjä, eli aika hyvi maistuu menovesi.
Mitä muutoksii tuo lh vaparista turboks vaatii?
Täyskaasujohto pitää katkaista ja IMMun johdot pidentää, kun se tulee eri puolelle konetta.
Mulla on muuten ihan sama kokoonpano(kansi, nokka, turbo), mutta 440cc suuttimilla ja ohjelmoitavalla moottorinohjauksella ja kulutus on ollut siinä 15l/100km tienoilla.
Se ei kyllä vieläkään ole ihan säädöissään vaan seosmittarin mukaan rikkaalla mennään.

siis onko tässä vaparin boksi turbon suuttimilla?
Kyllä noi boksien numerot aikaisemmassa viestissä on turbon boksien numeroita.
Volvo 240 Turbo -84 http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=12725.0 -Ex. harrasteauto
Volvo 940 Turbo -96 http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=29084.0 -Ex. käyttöauto

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy