Omat 400:satkut ovat kaikki maksaneet alle 500e ja ovat kyllä olleet ihan hyviä autoja, vaikka eivät olleet hinnalla pilattuja. Tyhjäkäynti saattaa johtua myös hajonneista aktiivihiilipöntön letkuista ja juuri nuo kyseiset letkut ovat myös tuosta omasta 460 turbosta aika happamassa kunnossa, minkä johdosta siinäkin tuo käynti seilaa vähän. Ruosteetonta 400:satasta ei kyllä tuolla rahalla saa ja kyllä tuollaisen turbomallinkin uskaltaa ostaa halvemmankin, koska eipä tuossa omassakaan ole sen enempää mitään huolia ollut kuin tuossa 2.0 koneisessakaan. Tuo 2.0 koneinen maksoi vaan 200e ja on todella hyvässä kunnossa ikäisekseen ja löytyy ABS jarrut/luistonesto.
Yksilöitähän ne nämänkin ovat että kyllä niitä maanantai kappaleitakin löytyy tuohon hintaluokkaan, mutta yhtä lailla se 1000e autokin voi olla täysi susi.