Miksei automaatti kelvannut?
Mesen automaatti kun olis aikas kestävää tekoa kun sitä vähän vahvistelee ja mukavempi ajaakkin ja tuolla teholla voi kiihtyäkkin paremmin automaatti jo kun ei putoa paineet vaihteenvaihdossa. Eri asia sit jos meinaat driftata tai kovasti radalla ajaa... tosin sinne olis sit kannattanu valita bensakutonen... sama vääntö ja kovempi teho. Nuo 265 getragit tuuppaa tänäpäivänä oleen loppuunajettuja kaikki... jos sellasen ensinäkin löytää siksi en sellaista itselle valinnut tuohon hupiraaseriin. Sama kesto about tuossa E36 bimmerin ZF lodjussa... tosin ei mene tuohon koneeseen bolt-on niinkun tämä kai?
tuo leikkiminen ja rata ajo on peruste sille että manuaaliin päädyin.
ois ollu siekkisen automaatti tiedossa joka oli vahvistettu noin 1000nm kestäväksi.
noihin tehoihin ja vääntöihin palataan penkki reissun jälkeen.
kaverilla ois ollu tinnerin zf loota mutta ois pitänyt muuttaa kaaveli niin päädyin tähän laatikkoon kun samaan kauppaan tuli kytkin ja vauhtipyörä sekä tää passaa suoraan paikalleen.
tuolla laatikolla on ajettu noin 300tkm.
eka kerran käväsin konttorilla jutteleen projektin tiimoilta niin näyttivät vihreää valoa koko hommalle.
katin ne haluaa putkeen.
lisäksi alkuperäis todistukset vaihdetuista osista. pitäs riittää luovuttaja auton rekisterinumero?
maalit tuli samalla haettua korvakoihin yms pikku hilippeisiin.
samalla maalilla pyyhkäsen pikkuvelin moottorikelekan.