Kovin kuulostaa tutulta tuo ispiraation puute. Itse olen tässä pikkuhiljaa myynyt romuja pois, haaveena että kun tekisin yhtä autoa kerralla, niin voisi saada jotain aikaiseksikin. Sitten varmaan kun Manta on ainoa joka on jäljellä, niin alkaa maistua puulta yhden ja saman auton rakentelu.
hiljaisessa myynnissä on kaikenlaista roinaa mitä on kertynyt...
liian monta kotteroa on joten pitää tehdä jokaiselle suunnitelmat ja tarkistella resursseja mitä kykenee millekki autolle tekemään...
tämän projektin kans on nii motivaatio hukassa ettei varmaan minkään muun tötterön kans ole ollut.
olokoon pihalla siihen asti että jotain kiinnostaa tälle alkaa tekeen.
suunnitelmat on tällekki aikalain valmiina ja työjärjestys kaavailtuna mutta nappa puuttuu nyt nii tehhään muuta.
ny työn alla on synti merkkisen 4wd tötterön lyhennys. kohtuudella antanu motivaatioa rassaamiselle ku tekee ihan jotain muuta välillä.
seuraava tallipaikan saaja on 242 josta kopistellaan kori kuntoon ja leimataan kesä autoksi. (huvittais tälläki 242 ajella vuoden 2007 jälkeen liikenteessä. ollu katoksessa vuoteen 2011 ja lämpimässä tallissa siitä lähtien)
keväällä loppuu käyttis 940 leima ja sitte oiskin nätti ajella kesä 242 volvolla...
vuojenpäästä tämä 740 saattaa saada jonkiasteista huomioa rakentelun merkeissä... jos ei oo jo paalattu siihen mennessä... (vittuilkaa vaan rauhassa ja naurakaa koko projektille niin paljonku ikinä jaksatte mutta muistakaa että taisi olla foorumin ensimmäinen takaveto dieseli josta yli 400hv penkitettiin...)
noh onhan tällä foorumilla muitakin projekteja jäissä ja paljon hienompiakin projekteja ku tämä mun räpellys ja motivaatioa oottamassa joten levätköön 740 siihen asti että alkaa kiinnostaan taas jatkaa siitä mihin keväällä jäätiin...