Kyllä sinne voi h-nokan laittaa, jos ja kun puristus on kympin pinnassa.
Vetoalue vaan siirtyy ylemmäs, mutta kyllä siinä tarpeeksi alavääntöä on.
Koneen luonne vaan muuttuu.
Tarvis vaan samalla muuttaa imusysteemejä, laita vaikka tuplakaasarit, yhdellä foorumilaisella oli 400€ 40mm dellortot, jos vakiona onn jotain 110 heppaa, niin kymppipuristuksilla ja siistityllä kannella, siihen on sama laittaa 46/38 venatkin, maksaa koneistamolla sen parisataa euroa, kannattaa tehä.
Noilla muutoksilla kympin puristuksilla ja h-nokalla koneesta irtoaa ehkä 150heppaa. sitten vaan peltisarja ja putkisto uusiksi.
Samalla rahalla laittaa kyllä turbonkin (ainakin teoriassa, käytännössä kaiken maailman nippeleitä menee sen verran, että budjetti ylittyy aina).
Mutta jos tuo on linnunluilla, niin melkeen tekisin virityksen ilman turboa, korkealle kiertävät koneet on aina hienoja.
Voit ,jos laitat tuplat ja siistit kantta, laittaa kireämmänkin nokan ku h-nokan, jonkun 280asteisen ja 13mm nostolla.
Sitten taas bensaturbon koneeseen kun h-nokka on kirein mahdollinen suunnilleen.