Taas on jäänyt pitkä väli kirjoitteluun. On tullu tässä kaikkee muuta kiirusta ja perheen lisäystä niin jostain ollu pakko luopua. Pikkuhiljaa on laiteltua autoja ja jätetty kesiä ajamatta, mutta nyt odottaa enää leimapäivä tulevalla viikolla.
Kone ja voimansiirto on kokenut muutoksia edellisten vastoinkäymisien jälkeen, jolloin nytkytin ja pakopaineet olivat vastuksina.
Pellin alle on laiteltu Turbobanditin RST-pakosarja vähän pienemmillä putkilla mitä edellinen. Kaveriksi Holsetin HX35 pienellä pakopesällä (10) oleva ahdin. Synapsen 50 mm hukkaportti. Pakoputkea 3.5" vaihdelaatikon tietämille. 3" menee perälle asti ja siitä loppuun 2.5". On sopivat äänet eikä anna liikaa viestiä kadulla. Kanteen laiteltiin KL-Racingin hiottu nokka-akseli ja jakopäähän pyöreällä hampeilla olevat hilut. Voiman siirtoon on laitettu Blinfactorin vauhtipyörä, Bemarin 240 mm SRE-asetelma ja orgaaninen kytkinlevy. Jatkeeksi tähän sovitettiin Bemarin 265 pitkällä 5-vaihteella ja muokattu kardaani. Volvon kytkin koppaan on tehty laajentavia muutostöitä, jotta edellä mainittu murkula sopii pyörimään.
Perään on eksyny hammaslukko, mutta en muista oliko siitä jo edellisissä viesteissä mainittu.
Viikonloppuna säätöä ja penkitystä tehtynä ja tuloksena oli 358 hv ja vääntöä 510Nm. Olipas kerrankin hyvä vkl. Sitä saatiin mitä haettiin kadulle. Ei mitään singerikierroskonetta vaan sopivasti alhaalta asti vääntävä katukone. Lähtee vetämään 2000 kierroksesta tehokkaasti ja huiput jo ennen 4500 r/min.
Pitää laittaa kuvia ja penkitystä näkösälle, kun saan aikaiseksi.