Vaihtoehto nro 3
laitetaan harkintaan
eihän siinä paha homma loppupeleissä oo.. jäis vaan joskus aikaa ehkä keväällä vois alotella koppaa.. konepuolihan on suurinpiirtein niputtaa vaan
seuraavaks kun tää on kasalla tässä on yli 400 hummaa kaasareilla
siinä tais kyllä ollakkin jo kun penkitys oli 2 paarilla ja jollain 18 asteen ennakolla ja sen jälkeen nostin ennakkoa melko paljonkin 25 asteeseen ja ahtopaineet oli parhaimmillaan 2,5-3 kilon korvilla
mut kone kesti läjässä.. ja vieläkin hummat tallessa vakio b19:sessa
nyt on talvi kulunut hojon kimpussa turbotus juuri alkamassa jne
jossen ihan väärin muista niin seuraavassa mosassa on
porattu b230 ft lohko öljyruiskuilla
kiillotettu kampura
h-profiilit
ft männät venakoloilla
jne..
sit tulee tuo miun portattu 8v kansi paremmalla nokalla ja pakosarjalla sekä kaasarit saa vähintään 34 kurkut ja uudet säädöt
sytkän vois kans päivittää kun on vieläkin kiinteä ennakko
mutta saa näköjään silläkin kulkemaan
oispa aikaa ja rahaa..ja hitunen motivaatiota