Moi tuossa edellisessä viestissä kyselin mistä lähteä vikaa etsimään.
Nyt kuitenkin revin koko härvelin pois. Mittailin yleismittarilla että johtimet ovat kaikki ehjiä. Hehku lähti lämpeämään kun laitto 12v suoraan. Puhallinmoottori myös kuten löpöpumppukin. Vesipumppu on autossa kiinni vielä enkä ole testannut.
Mikä se linssin näköinen komponentti on siinä puhaltimen alla, ilmeisesti liekkivahti? Siihen menee kaksi johtoa, ilmeisesti katkaisee virran... Nyt oli katki. virta ei mennyt myöskään läpi vaikka sytkällä näytin valoa.
Mikä on hehkun vieressä oleva komponentti jonne menee kaksi punaista johtoa jokin halkaisijaltaan 5mm anturi painetaan kuoren läpi. Sähkö ei kulkenut läpi vaikka lämmitin komponenttia.
Sitten se isompi komponentti joka on kuoressa kiinni, siitä meni läpi sähkö ja katkesi kun lämmitti komponenttia.
Mitä tämä vekotin vaatii tuohon kuusi pinniseen liittimeen että edes yrittäisi käyntiin? Riittääkö +12V pinniin 1 sekä +12v pinniin 2. sekä maa??
Se, missä on linssi, on tälläinen
http://fi.wikipedia.org/wiki/LDR-valovastus, ohjainlaite syöttää toiseen karvaan 5V ja mitä kirkkaampi valo, sitä pienempi vastus komponentilla on.
Punaiset johdot, normaali NTC lämpötila-anturi
Isompi komponentti, ylikuumenemistermostaatti, katkaisee polttoainepumpun virran, jos lämpötila ardic:n kuoren pinnalla nousee liikaa.
Jännitteensyöttö, maadoitus ja käynnistys +12v:lla kellolta tulevasta karvasta pitäisi riittää.
Virtaahan komponenteista ei kulje, kuin joitain milliamppeerin osia varmaan ja voi ne saada väärinkäyttämällä rikkikin..