Kun ei niin ei. Ledi testauksen perusteella lämpö anturi toimii ja testasin samalla myös lambdan ja sekin näytti toimivan. Kokeilin myös, että otan lambdan johon irti flexistä ja vejin lambdan paikan maihin->seos rikastu, virtaan->seos "laiheni" siihen 12,9:ään. Tässä taitaa olla aika jo myöntää tappio ja käyvvä ostamassa kolmi asentoinen kytkin jolla voi päättää kulkeeko suutinten pulssi flexin kautta vai ei.
LH boxin numero? 937/954/962/967/984? Vai joku muu eksoottisempi?
Käytätkö laajakaistaa LH:lle vaiko ihan orkkis lambdaa?
Onko lastutettu vaiko vakio?
Flexitune jättää muutaman prosentin rikastuksen aina bensatilassakin, jolloin moottorinohjaus hoitaa loput.
LH:n pitäisi tarttua lambda 1:n aika hanakasti!
Nopea sopeutuma seuraa lambdaa todella hanakasti ja menee stoikkaan, kiihdytyksissä se voi olla satakunta kilometriä hitusen rikkaan puolella, mutta sekin pieni heitto hakeutuu nopeasti kohdilleen.
Mutta nopeat polttoaineen muutokset (joka tankillinen eriainetta) pitävät sopat jossain metsän puolella.
Tässä voi olla sekin takana, että kun irroitit LH:n johtosarjan, sopeutumat hukkuivat ja LH hakee perusarvoja kohdilleen.
Eli joku anturitieto sinulla voi olla hitusen vinoutunutta ja LH sitten yrittää hakea perussopeutumia kohdilleen ja silloin polttoaineen nopeat muutokset ovat myrkkyä prosessille.
Ja tuo rikkaalla moottorihjarrutuksessa on ominaisuus muutaman sekunnin ajan, kun kierrokset ovat siinä 1500rpm nurkissa.
Eli mainitse aina kierrokset, sillä nopeus ei kerro mitään, ellet mainitse vaihdetta jota aski käyttää.