Se mitään motkottamista ole jos on eri vaihtoehtoja joita ei ko videossa selitetä tai näytetä.
No noissa videon nopeuksissa on aivan se ja sama miten se vaijeri on kiinni ja miten se irtoaa, kun kummallekin autolle tilanne on joka tapauksessa sama. Ja tosta näkee aika selvästi että keulaan se on kiinnitetty. Se "vaijerihan vetää toista autoa toisen alle" on ihan turhaa jossittelua, sehän vetää niitä kumpaakin tasan yhtä paljon joten tilanne tasoittuu siinä.
Noita videoita tekee yleensä ammattilaiset ja ammattilaiset tietää miten noita kuuluu tehdä. Tietysti ymmärrän että merkkifoorumilla pitää puuttua jokaiseen pieneen yksityiskohtaan etenkin kun se oma suosikki otti erittäin rankasti turpaan halvalta ranskalaiselta.
Voihan se olla että vaijerin kiinnitystapa vaikutti ohjaamon sisäänpainumiseen puoli senttiä tai sitten ei. Joka tapauksessa jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää että kyseessä on ihan oikeasti pelkkää hiusten halkomista. Se on nimenomaan motkottamista, jos ei tuota ymmärrä.
Lyödäämpäs lisää löylyä...
Kummassa autossa mieluummin olisitte small overlap -kolarissa, 2012 vuoden Audi A4:ssa vai Volvo 850:ssä?
Kerron myöhemmin oman valintani perusteluineen.
Vaikea sanoa äkkiseltään. Audissa on kyllä turvatyynyt, mutta muistaakseni tuon ikäisissä ei oikeen ole vielä kai otettu small overlap -kolareita huomioon niin lopputulos voi olla ihan mitä vaan.