Kopioidaampa vuosi sitten kirjoittamani viesti päivitettynä: Eli tänään tuli kuluneeksi kaksi vuotta, kun PV talliin työnnettiin. Tänä aikana on työtunteja tullut 655h (233h vuosi sitten) eli yhteensä noin 82(29) täysimittaista 8h:n työpäivää. Erilaista tuumailua en ole laskenut, mikä edelleen muodostaa suuren osan ajankäytöstä. Joitain asioita olisi voinut tuumailla vähemmän, niin ei olisi mennyt aikaa kaikenlaisiin ”parannuksiin”/muutoksiin, mutta ompahan erilainen auto. Rahaa on mennyt kaikkiaan 3039€(951)€ ja kallein yksittäinen ostos on ollut tekniikan luovuttaja S40, 350€ kustannuksellaan. Mainittakoon, että sekalaisiin pientarvikeisiin kuten liittimiin, liimoihin, ruuveihin, hitsaustarvikkeisiin, laikkoihin ym. on mennyt jo 776€, joka yllätti ainakin itseni. Niitä ei yleensä tule laskettua mukaan, kun arvioi kuluja projektille.(eikä varmaan pitäisikään laskea) Vaikka kokoajan on tehty minimibudjeilla, kuluja on kuitenkin pikkuhiljaa tullut. Peltiä on kulunut n.5,5m2 ja valmiita korjauspaloja 2kpl. Reikien lukumäärää en ole laskenut, mutta niitä on kyllä löytynyt.. Tällä viikolla löytyi vielä lisää hitsattavaa, kun hiekkapuhalsin ovien pohjia. Kaasupullo on pitänyt käydä täytättämässä neljästi ja viides lankakela on menossa hitsauskoneessa. Laikkoja on kulutettu varmaan yli 70kpl ja yksi puukko katkaistu, pikkurälläkkä poltettu, sekä lenkkiavain löydetty(varaosa-autosta), joka oli vuosi sitten hukassa. Nahkasohvia sekä sohvatuoleja on ”tuhottu” 4kpl sisustaa varten, joka on yhä kesken. Rulla messumattoa on mennyt lattian/takakontin verhoiluun, sekä pari nahkatakkia koetauluun ja oviverhoiluihin. Kaatunutta kirsikkapuuta on käytetty n. 1m sisustan osien tekemiseen. Jäätelöä syöty tänä aikana litra tolkulla, johon suuresti vaikuttanut pakastimen sijainti tallin nurkassa. Oikeudet laskuvirheisiin pidätän.
Mitäpä muuta? Koria olen valmistellut maalausta varten, joten kuvia tai mainittavaa ei ole tullut. Tekniikka on paikoillaan konehuoneessa, mutta aika paljon puuttuu vielä ennenkuin pääsee koeajolle. Apparin oveen piti tehdä pohja uusiksi hiekkapuhalluksen jälkeen ja uusia tiivisteurat molempiin oviin. "Uutta" uraprofiilia sai 240:n ovista poraamalla pistehitsit pois.