Carcom Oy  Ateho

M-nokka?

  • 3 Vastauksia
  • 3051 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa _Joonaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
M-nokka?
« : 27.07.2013, 23:59:06 »
Jooh kaipasian tosisaan mielipiteitä tost m-nokasta, ku kuullu siitä vähä risti riitasta tarinaa. Eli jos sen hankkisin niin se menis b200 k:hon

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: M-nokka?
« Vastaus #1 : 28.07.2013, 00:43:04 »
Tuskin siitä kukaan mitään erityisen hyvää kertoo. Kaikkien (käsittääkseni) kahdeksanventtiilisten F-loppuisten koneiden vakionokka, suunniteltu ilmeisesti keskivertoa enemmän päästöjä ajatellen, vetoalue noin 1200-4000 rpm minkä jälkeen alkaa hyytyminen kiihtyvällä tahdilla. Kolme vuotta sellaisella varustetulla B230F:llä ajoin ja kyllähän se käyttöautossa menee mutta ei sen laittoa voi mitenkään virittämiseksi sanoa.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2013, 00:45:31 kirjoittanut Greycap »

Poissa _Joonaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: M-nokka?
« Vastaus #2 : 28.07.2013, 11:54:32 »
jooh eli jatkan vaan sitä mitä oon tehny eli yritän löytää vx3 noka

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: M-nokka?
« Vastaus #3 : 29.07.2013, 19:15:14 »
Sen voi nakata suoraan mäelle tai käyttää pesäpallomailana. Kukaan ei sellasta halua edes ilmaseks. Tosin kun vaihdat nokan niin voi vaatia kaasarin säädön ja tietenkin venavälykset. A-nokka on yks vaihtoehto, niitä on jokaisella kauhee läjä kuitenkin.
V70 TDI

 

Kulkukoira  Proturbo