Hankala paikka katsastusmiehen löytää tuomosta, jos tukivarren ruostereiät Blastik Badingilla ja tukilevyillä korjattu ja vedetty hyvät massat päälle. Sama homma esim jousilautasissa ja vaihteistopalkissa. Käynyt monasti, että vaihteistopalkki terveen ja siistin näköinen, mutta kun irroitettu ja annettu vasaraa kylkeen, niin lähes läpi katki päistä. Pohjan kanssa sama. Mitäpä teet, jos massat vedetty pohjaan ja heti vedetty kierros pölisevällä rantatiellä. Näyttää siistiltä. Piikin ja vasaran kanssa pitäisi tutkia pohja kauttaaltaan (ne riskipaikat). Taka sisälokareilla ja kromikaarilla välttää muutaman tunnin hitsaukset. Yllättävän kauan muuten takajousi pysyy tukivarren päällä, vaikka ala kiinnike sulanut kokonaan pois. Muutaman kerran tämä tullut todettua. Renkaan vaihdon yhteydessä aina tarkastettava.