Samppasport  Futurez

Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi

  • 1165 Vastauksia
  • 451219 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa worten

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
    • Carenthusiasm
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #525 : 05.04.2011, 02:05:19 »
Mukavan näkönen on nuppi! :) Tuollasella ku pääsis vaihtaa :P

Poissa Roki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 92
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #526 : 05.04.2011, 02:31:51 »
Lienee makuasia, mutta kävikö tinaviitonen edes mielessä konseptia suunnitellessa? Teknisen toteutuksen mahdollisuudesta en tiedä, mutta koneen ja syylärin välissä näyttis olevan vielä sylinterin verran ilmaa. :) Toteutuksesta täydet pisteet sylinterien määrästä riippumatta. P>
V70 2.5D -00

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #527 : 05.04.2011, 19:47:56 »
Et oo aatellu tuota signaas vähän muokata eli sattuu tulemaan tilalle haluaa...? P>  S*

Siinähän se vitsi onkin, kun välillä touhuaa niin innoissaan, että ei ehdi ajattelemaan mitä tekee, vaan pitää sitten katsoa lopputuloksesta, että mitä tuli ;)

Mistä ostit tuon vaihekepin nupin? Amazonissa niin kulunut, että vois melkein uuden ostaa jos löytyy jostakin Motonetista vai Siniseltä ? Paljonkohan mahto hintaa olla?

Siniseltä tuon ostin, voin katsoa varaosanumeronkin, jos löydän sen pakkauksen vielä jostain. Ovh. vähän reilu 20e.

Lienee makuasia, mutta kävikö tinaviitonen edes mielessä konseptia suunnitellessa?

Rehellisesti sanottuna ei käynyt edes mielessä. Jostain syystä tinakoneet ei ole oikein mun juttu, ne ovat varmaan liian uusia tjsp :(

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2200
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #528 : 05.04.2011, 23:23:56 »


Siniseltä tuon ostin, voin katsoa varaosanumeronkin, jos löydän sen pakkauksen vielä jostain. Ovh. vähän reilu 20e.



Jos löydät ja viittit niin laitatko YV:nä sen, kiitos. :)
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #529 : 05.04.2011, 23:26:49 »
Rehellisesti sanottuna ei käynyt edes mielessä. Jostain syystä tinakoneet ei ole oikein mun juttu, ne ovat varmaan liian uusia tjsp :(

Ei ollut vielä niin paha päivä :juhau:

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #530 : 14.04.2011, 22:17:32 »
kieli pitkällä odotellaan uutta päivitystä :juhau:

Poissa vogge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #531 : 15.04.2011, 09:30:08 »
Lienee makuasia, mutta kävikö tinaviitonen edes mielessä konseptia suunnitellessa? Teknisen toteutuksen mahdollisuudesta en tiedä, mutta koneen ja syylärin välissä näyttis olevan vielä sylinterin verran ilmaa. :) Toteutuksesta täydet pisteet sylinterien määrästä riippumatta. P>

Eix se mahtanu ol nii et ne ei tahr kestää jos oikees otetaa voimaa!!  :-\

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12498
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #532 : 15.04.2011, 09:37:08 »
Eix se mahtanu ol nii et ne ei tahr kestää jos oikees otetaa voimaa!!  :-\
Swea-mamman puolella otettu jopa 1000hp tinavitosesta, eiköhän se ole jo oikeasti voimaa? ;)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #533 : 15.04.2011, 09:55:03 »
Swea-mamman puolella otettu jopa 1000hp tinavitosesta, eiköhän se ole jo oikeasti voimaa? ;)
Ei jatketa enempää tinakoneista Kulmamiehen topikissa - ne kun on liian moderneja...

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12498
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #534 : 15.04.2011, 13:30:40 »
Ei jatketa enempää tinakoneista Kulmamiehen topikissa - ne kun on liian moderneja...
Juu ei. Eikö kulmamiehen kone ollu alkujaan jossain amazonin lintassa ennen kuin se siirrettiin pyhimyksen linttaan? :) Eli sen takia taitaa olla se kone mikä on.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #535 : 15.04.2011, 16:25:59 »
Upeaa työskentelyä, upea auto. Suorastaan herkkua kahtella nuita peltityökuvia näin metallimiehenä  O0 Onko peltien liitoskohdat ihan täyttä hitsiä, ilman tinoja? Sehän onnistuu kyllä kun peltien sovitus on justiin ja ilmarako oikea ja tasainen. Katsoin vain kun niin siistin yhtenevän näköistä viimeistelyn jälkeen tuo peltipinta että näyttäs ihan olevan ilman tinaa?
Pitää katsella loputkin kuvat paremmalla ajalla :pomo: saapa hyvin tsemppiä ja vinkkejä tuohon PV projektiin joka käy aika lailla saman savotan läpi.

 :hg:

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #536 : 15.04.2011, 23:28:37 »
Upeaa työskentelyä, upea auto. Suorastaan herkkua kahtella nuita peltityökuvia näin metallimiehenä  O0 Onko peltien liitoskohdat ihan täyttä hitsiä, ilman tinoja? Sehän onnistuu kyllä kun peltien sovitus on justiin ja ilmarako oikea ja tasainen. Katsoin vain kun niin siistin yhtenevän näköistä viimeistelyn jälkeen tuo peltipinta että näyttäs ihan olevan ilman tinaa?
Pitää katsella loputkin kuvat paremmalla ajalla :pomo: saapa hyvin tsemppiä ja vinkkejä tuohon PV projektiin joka käy aika lailla saman savotan läpi.

 :hg:
onko sulla siitä pv:stä täälä projektipäiväkirjaa?

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #537 : 16.04.2011, 00:55:33 »
Vanhalla foorumilla oli, muttei nyt ole tullut tänne vielä tehtyä kun ei ole pv edistynyt, kun nytkin on kupla trimmauksessa alkavaa kautta varten. Jospa kesällä ehtisi taas pvtä... Jospa.. Voi tulla yllättäviäkin menoja tässä vielä. Pv on vasta purettu täysin ja tuleva tekniikka haalittu. Minunautosta pikatiedot jos kiinnostaa ]http://www.minunauto.com/auto/24701] Mutta ei tästä tämän enempää, omassa aiheessa jatkuu.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #538 : 16.04.2011, 13:38:03 »
Tuosta vaihdekepin nupista. Miten menettelit kun teit tuon kuvion? Nahanpala pöydälle, kohokuviomalli päälle ja vasaraa vai?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #539 : 16.04.2011, 16:41:04 »
kieli pitkällä odotellaan uutta päivitystä :juhau:

Eipä tässä ihmeempiä. Vähän taas iskenyt motivaatiovajaus sen räjähtäneen lattiamaton vuoksi ja tuli hommattua eräs "sivujuonne", kun se on niin trendikästä :)

Juu ei. Eikö kulmamiehen kone ollu alkujaan jossain amazonin lintassa ennen kuin se siirrettiin pyhimyksen linttaan? :) Eli sen takia taitaa olla se kone mikä on.

Juuri näin. Sain sopivasti silloin huijattua Amazonin rullaavana eteenpäin ;)

Upeaa työskentelyä, upea auto. Suorastaan herkkua kahtella nuita peltityökuvia näin metallimiehenä  O0 Onko peltien liitoskohdat ihan täyttä hitsiä, ilman tinoja? Sehän onnistuu kyllä kun peltien sovitus on justiin ja ilmarako oikea ja tasainen. Katsoin vain kun niin siistin yhtenevän näköistä viimeistelyn jälkeen tuo peltipinta että näyttäs ihan olevan ilman tinaa?
Pitää katsella loputkin kuvat paremmalla ajalla :pomo: saapa hyvin tsemppiä ja vinkkejä tuohon PV projektiin joka käy aika lailla saman savotan läpi.

Kiitos :-[ Saumat on kaikki hitsattu koko matkalta kiinni, eikä tinaa ole käytetty. Varmuudeksi kuitenkin ennen normaalia pakkelia, vetäisin hitsattuihin kohtiin Roberoln metalli-kittiä.

Tuosta vaihdekepin nupista. Miten menettelit kun teit tuon kuvion? Nahanpala pöydälle, kohokuviomalli päälle ja vasaraa vai?

Nahanpala on kasteltu ensin vedellä, sitten nahka metallilevyn päälle, sitten kuviomalli, sitten puupalikka sen päälle ja lopuksi koko systeemi vinkalla piukkaan pakettiin niin pitkäksi aikaa, että nahka kuivui.

 

Autoracing  KL-varaosat