Turboille öljynpaineen haaroitus öljynpaineanturilta.
Paluulle reikä valussa näkyvään paikkaan vitospytyn kohdilla.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Molemmat turbot voi vetää samaan paluuseen. Etummaisen turbon paluun kanssa pitää olla tarkempi, jotta siihen saa tarpeeksi kulmaa. Muuten turbo savuttaa herkästi.
Teho riippuu vähän asianhaaroista, 240-260hv välimaastoon ilman muita muutoksia kuin T6 suuttimet ja E85:ttä tankkiin. Uudempi 4.4 Motronic(vm.-96 ja uudemmat) on ohjelmoitavissa helpommin kuin vanhempi 1.8.
Minkäs kokoisella terällä tuo kannattaa tehdä? Suosituksia.
Itellä aivan sama homma edessä ja jään josbaloittajalle sopii, niin kyselemään kaikenlaista tähän asiaan liittyvää.
Ekaa kertaa siis ite turbottamassa katulaillista vaparia.
Mitäs tosistuksia muutoskatsastukseen? Penkki lappu jossa teho ja pakokaasupäästöt ja sit vertaivaisuus todistukset 3.0 malliin verrattuna?
Mitäs toi pitää sisällään loppujen lopuksi ja mistä niitä voi kysellä??
Ite juuri hommasin kaiken T6 kamat valmiiksi odottelemaan asennus motivaation herättyä.
Mitäs ohjelmia tuohon motornic 4.4 saa ja mistä ja miten? Itellä tosiaan -96 B6254 koneella.